וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי: "בני הוא התרופה הכי טובה, הוא יוציא את כולם מהדאון"

21.11.2016 / 8:33

למרות האכזבה בעירוני קרית שמונה מההפסד הדרמטי, החלוץ סומך על מאמנו: "השתפרנו מאז שהגיע". קאסיו פרננדס, ששגה בסיום, קיבל עידוד מחבריו. מחמאות לעדן שמיר, ז'טאי והייטור בדרך החוצה

(עריכה: טל רזניק)

בקרית שמונה קיבלו את ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב אמש (שני) באכזבה קשה. חדר ההלבשה דמם ואחד השחקנים סיפר: "היו תחושות קשות מאוד. אין מילה אחרת חוץ מפראיירים כדי לתאר אותנו. שיחקנו טוב והגענו מוכנים ובסוף, ברגע של חוסר ריכוז, הפסדנו את המשחק". מי שנראה יותר שפוף מכולם היה קאסיו פרננדס שזכה לעידוד מחבריו. הבלם שהציג משחק טוב מאוד, שגה בהרחקה האחרונה והיה מאוד מתוסכל. הבעלים איזי שרצקי ראה את המשחק מביתו ומאוד התאכזב בעצמו.

המאמן בני בן זקן העדיף שלא לדבר עם השחקנים אחרי המשחק והוא צפוי לעשות זאת באימון הבוקר. במקביל לאכזבה בקבוצה החמיאו לעדן שמיר שנראה מצוין ותפס מקום של קבע בהרכב בעמדת הקשר האחורי. אורן ביטון סובב את הקרסול במהלך המשחק אך בצוות הרפואי מאמינים שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר מפעילות.

עוד בנושא

הניצחון לא הרגיע את מכבי תל אביב: "שיחקנו רע מאוד, יש משהו כבוי"
וידאר קיארטנסון: "הלוואי ואבא שלי יישאר בישראל לכל אורך העונה"
ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 1:2 על עירוני קרית שמונה

שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי מול שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אדריאן הרבשטיין
"תיקו בבית לא טוב מול אף קבוצה". אזולאי/אדריאן הרבשטיין

"כמה שאתה מדמיין שזה קשה זה עוד יותר קשה", תיאר שלומי אזולאי החלוץ את התחושות לאחר המשחק, "האווירה באימונים מצוינת ובאנו מוכנים מאוד למשחק, הוא היה יכול להיגמר אחרת. עכשיו נצטרך להרים את עצמנו". אזולאי התייחס לכך שבדקות הסיום העדיפה קרית שמונה לחפש את שער הניצחון ולא להגן: "תיקו בבית לא טוב לנו וזה לא משנה נגד איזו קבוצה", אמר, "יש לנו שחקנים איכותיים ואני לא מסתפק בתיקו נגד אף קבוצה. הייתה לנו אפשרות לעקוץ ולא עשינו את זה. התרופה הכי טובה להפסד כזה היא בני. הוא יודע לגעת בכולם בקטע המנטלי. הוא יוציא את כולם מהדאון הזה. מאז שהגיע אנחנו משחקים יותר טוב וחזקים יותר מנטלית, מה שנותר זה להרים את הראש ולקחת נקודות נגד אשקלון".

מי שלא היו אתמול בסגל הקבוצה הם שני הברזילאים רפאל ז'טאי והייטור פריירה. עירוני קרית שמונה נוטה לשחרר את השניים בחודש ינואר. בשלב זה הם לא קיבלו הודעה רשמית על כך אך הנטייה של אנשי המועדון היא אכן לשחרר את שניהם. החלטה סופית והודעה לשחקנים תיעשה בסמוך לחודש ינואר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully