וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי סילי: "איזה סיום משוגע", אלכסנדר: "זה היה קרב מיוחד"

20.11.2016 / 22:56

במכבי תל אביב המשיכו את החגיגה באירופה עם ניצחון מתוק על הפועל ירושלים בקלאסיקו. הדר תכנן את המהלך המנצח בפסק הזמן: "מקווה שנמשיך ביכולת מול אולימפיאקוס", אלכסנדר: "אנחנו רעבים, אסור להוריד את הרגל מהגז". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סוף השבוע החלומי של רמי הדר ומכבי תל אביב נמשך הערב (ראשון) עם ניצחון 83:85 על הפועל ירושלים בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי. אחרי הניצחונות על פנרבחצ'ה וקאזאן ביורוליג, הצהובים קטעו רצף של חמישה הפסדים לקבוצה מהבירה, בסיומה של דרמה גדולה. המפגש בהיכל היה עמוס בתהפוכות, וסמוך לשריקת הסיום היה זה דווקא ג'ו אלכסנדר שקלע את הסל המכריע, וסידר להדר ניצחון שלישי ברציפות בכול המסגרות.

מאמן הצהובים היה זה שתכנן את התרגיל עבור הפורוורד, שהפתיע את ירושלים אחרי אסיסט מרשים מצד אנדרו גאודלוק. בצילומי הטלוויזיה נשמע פניני שואל את הדר בפסק הזמן המכריע "מי יילך איתו בפיק אנד רול?", והדר ענה בנחרצות "ג'ו". הקבוצה מהבירה כבר במאזן שלילי 4:3 בליגה והיא המשיכה את התקופה הרעה, חרף היכולת הטובה מול הצהובים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל ירושלים
בירה עמיקתא: היחסים הסבוכים בין פיאניג'אני לשחקני הפועל ירושלים
71:81 לנהריה על אילת, 64:79 להרצליה על קרית גת

סל ניצחון על סטודמאייר. ג'ו אלכסנדר מטביע/ברני ארדוב

די. ג'יי סילי, שכיכב עם 17 נקודות, סיפר בסיום: "איזה סיום משוגע למשחק. הפועל ירושלים קבוצה נהדרת כשהיא מבצעת נכון פיק אנד רול, וניסינו לעצור את זה. הסל של ג'ו אלכסנדר היה מדהים".

רמי הדר חגג בסיום: "ניצחנו משחק חשוב גם מבחינה מוראלית וגם מבחינת ההמשכיות. לא שיחקנו במקסימום מבחינת הביצוע, אבל אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק הזה. עד שלא עברנו לבצע שואו, נכשלנו בשלשות ובפיק אנד רול, משם הצלחנו לחזור. אני שמח שניצחנו, זה היה משחק חשוב מאוד מבחינתנו. עבדנו על הובלת הכדור, רציתי שסוני ווימס יוביל את הכדור והוא עשה את זה נהדר".

"התרגיל בסיום היה מתוכנן, הכדור היה אמור להגיע לאלכסנדר. הלכתי על תרגיל יותר שמרני שיביא לנו את הנקודות ואני שמח שזה הצליח. אלכסנדר עובד קשה באימונים והתחרות הפנימית עושה רק טוב לקבוצה, ג'ו מראה שהוא יכול להיות מאוד משמעותי. סילבן לנדסברג היה מעולה התקפית, מבחינה הגנתית הייתה לו בעיה ולכן העדפתי את יוגב אוחיון. לגבי גאודלוק, אנחנו עובדים בשבילו על מנת שהוא יגיע לזריקות הנוחות עבורו. אני מקווה שנמשיך את היכולת הזו גם באתונה מול אולימפיאקוס. אני מודע לכך שמכבי לא ניצחה כבר שנתיים את ירושלים, אך אני לא רואה קשר בין העונה שעברה וזו שלפניה לעונה הזו".

על גל מקל שלא הרבה לשחק, אמר הדר: "השיקולים שלי לגבי חלוקת דקות הם ענייניים ומקצועיים. מעבר לזה, אין לי מה להוסיף".

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "המשחק התפתח למשחק של ריצות והרבה התאמות. זה היה משחק מצוין, קרב מיוחד. הצלחנו לבצע התאמות בהגנה, ובהתקפה תמכנו אחד בשני. ידענו שהם קבוצה חזקה, לא היינו מופתעים מהיכולת של הפועל ירושלים גם כשחשבו שאנחנו פייבוריטים. חשוב שיש לנו מומנטום, אבל אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. חשוב שנהפוך את היכולת הטובה והניצחונות להרגלים. אנחנו רעבים אחרי כל משחק, ולא נשענים אחורה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully