וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "ידעתי שיום אחד גווארדיולה יצטרך אותי"

קשרה של מנצ'סטר סיטי חזר בסערה עם צמד במשחק הבכורה שלו העונה בליגה, ואמר: "מאושר לחזור, הקבוצה מאוד חשובה עבורי". גם גווארדיולה החמיא: "החזרה שלו היא מתנה, המשקל שלו עכשיו מושלם"

אימג'בנק GettyImages

כנראה שאף אחד לא היה יכול לחשוב על תסריט טוב יותר לפתיחת העונה של יאיא טורה במדי מנצ'סטר סיטי. השחקן שלובש את המדים התכולים מאז קיץ 2010 והפך לאחד הכוכבים של המועדון, לא זכה העונה לדקות משחק מאז שהגיע לקבוצה המאמן הספרדי, פפ גאוורדיולה. השניים התכתשו בתחילת העונה הנוכחית, כאשר מי שהרבה לבקר את המאמן הוא הסוכן של טורה, דימיטרי סאלוק. גאוורדיולה לא נשאר חייב ואף אמר שכדי שטורה יחזור לסגל, סאלוק חייב להתנצל.

מאז כנראה שהקשר עצמו והמאמן הצליחו ללבן את העניינים, כאשר אמש (שבת) טורה פתח לראשונה בהרכב בליגה והוא לא איכזב בלשון המעטה, עם צמד שערים ב-1:2 של סיטי על קריסטל פאלאס. הקשר התראיין ל-BBC ונשמע מרוצה מאוד לאחר החזרה המוצלחת: "הייתי מוכן מבחינה מנטלית וידעתי שיום אחד, המנג'ר יצטרך אותי. עליי להשאר תמיד מקצוען ואני מאושר שחזרתי לשחק כדורגל. הקבוצה מאוד חשובה עבורי".

עוד בנושא:

אנגליה: צמד מפתיע ליאיא טורה בניצחון סיטי, הארי קיין הציל את טוטנהאם
פפ גווארדיולה: "ככל שהשחקנים מקיימים יותר יחסי מין, כך הם הופכים לטובים יותר"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה עם מאמנו פפ גווארדיולה. GettyImages
"לאף אחד במועדון אין ספק לגבי האיכויות שלו". גווארדיולה על טורה/GettyImages

טורה שמח מאוד גם מהיחס של האוהדים כלפיו, ששרו לו שירים במהלך המשחק: "הם תמיד היו נהדרים ותמכו בי. אני תמיד רוצה לעזור להם ולגרום להם לשמוח. כמו שאמרתי, אני מקצוען ותמיד אנסה לשפר את המשחק שלי".

גם גווארדיולה החמיא לשחקן ואמר: "זה לא רק שני השערים שהוא כבש, לאף אחד במועדון אין ספק לגבי האיכויות שלו כשחקן. הוא התאמן כמו שצריך בחודש וחצי האחרון והמשקל שלו עכשיו במצב מושלם - הוא ממש כמו בחור צעיר. עבורי זו מתנה ששחקן ברמה שלו מתחרה עם חבריו לקבוצה בגלל שיש לנו משחק כל שלושה ימים. אנחנו צריכים את כל הסגל ועכשיו יאיא הוא אחד מהסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully