וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צמד מפתיע ליאיא טורה בניצחון סיטי, הארי קיין הציל את טוטנהאם

הקשר מחוף השנהב שותף לראשונה העונה בליגה והחזיר עם שני שערים ב-1:2 בחוץ מול קריסטל פאלאס. צמד מאוחר של קיין (89 ו-91) סידר לתרנגולים 2:3 על ווסטהאם. רק 0:0 לליברפול מול סאות'המפטון

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם יאיא טורה. רויטרס
יאיא טורה, מי היה מאמין?/רויטרס

המחזור ה-12 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) וכבר בצהריים נפרדו מנצ'סטר יונייטד וארסנל ב-1:1. יאיא טורה שיחק לראשונה בליגה העונה וענה עם צמד בדרך ל-1:2 של מנצ'סטר סיטי מול קריסטל פאלאס. ליברפול סיימה ב-0:0 מול סאות'המפטון וטוטנהאם ניצחה את ווסטהאם 2:3 מצמד מאוחר של הארי קיין ונותרה הקבוצה היחידה הבלתי מנוצחת.

וינסנט קומפאני שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב נפצע. עצוב. קומפני/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 2:1

הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית כזו שחזרה מפגרת הנבחרות בצורה המוצלחת ביותר. מנצ'סטר סיטי הצליחה לנצח בזכות צמד של יאיא טורה, שקיבל דקות ראשונות העונה והחזיר בגדול. הסיטיזנס עם ניצחון שני בלבד בחמשת המחזורים האחרונים. הרגע העצוב במשחק הגיע כשווינסנט קומפני שוב נפצע והוחלף בדקה ה-37.

סיטי עלתה ליתרון בדקה ה-39. יאיא טורה הכניס עומק לנוליטו, שהחזיר לו והקשר מחוף השנהב בעט מדויק פנימה את ה-0:1. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-66. ווילפריד זאהה מצא את קונור וויקהאם, שעבר בקלות את פאבלו סבאלטה בצורה מביכה מבחינת הארגנטינאי ובעט פנימה את ה-1:1. לא אחר מאשר טורה כבש גם את השני בדקה ה-83. הפעם טורה היה הראשון שהגיע לכדור רוחב מקרן אחרי שהכדור הזה עבר את כל ההגנה החולמנית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
פירמינו וליברפול בערב מתסכל/רויטרס

סאות'המפטון - ליברפול 0:0

אחרי שבעה ניצחונות בשמונת מחזורי הליגה האחרונים, המייטי רדס עם תוצאה מאכזבת. ליברפול נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה ברציפות עם תוצאה זהה לזו שהשיגה בפעם האחרונה שלא ניצחה בליגה. יורגן קלופ נתן לכוכבים שלו, פיליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו לפתוח בהרכב על אף שהיו עם נבחרת ברזיל ששיחקה בין שלישי לרביעי נגד פרו, אבל לא קבל מהם את התוצרת שהם יודעים לספק כל כך טוב בדרך כלל.

הארי קיין טוטנהאם. רויטרס
גיבור היום. הארי קיין/רויטרס

טוטנהאם - ווסטהאם 2:3

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, טוטנהאם חזרה סוף סוף לנצח ועשתה את זה בצורה הכי דרמטית שאפשר. ווסטהאם, שפתחה רע מאוד את העונה, כבר הייתה בטוחה שהניצחון בדרבי בכיסה כשבדקה ה-89 היא הובילה 1:2, אבל אז הגיע הארי קיין שניצל טעות של ראנדולף כדי להשוות ובתוספת הזמן כבש את שער הניצחון בפנדל מדויק. עוד לפני הדרמה מיקל אנטוניו כבש לפטישים (24), אבל הארי ווינקס השווה בדקה ה-51 עם שער הבכורה שלו העונה ומנואל לאנציני החזיר את היתרון לאורחים בפנדל (68). טוטנהאם נצמדה לארסנל הרביעית עם נקודה פחות והיא עם שלוש נקודות פחות מליברפול המוליכה. ווסטהאם מנגד בצרות גדולות מקדימה רק בנקודה את האל שמתחת לקו האדום.

תוצאות נוספות:

אברטון - סוונסי 1:1
לאברטון: שיימוס קולמן (89), לסוונסי: גילפי סיגורדסון (41 בפנדל)

סטוק סיטי - בורנמות' 1:0
לסטוק סיטי: בויאן קרקיץ' (החמיץ פנדל, 48), לבורנמות': נייתן אקה (26)

ווטפורד - לסטר סיטי 1:2
לווטפורד: אטיין קאפו (1), רוברטו פריירה (12), ללסטר סיטי: ריאד מחרז (פנדל, 15)

סנדרלנד - האל סיטי 0:3
לסנדרלנד: ג'רמיין דפו (34), ויקטור אניצ'בה (62 ו-84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully