וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פרישיץ' השווה בדקה ה-92, אינטר חילצה 2:2 ממילאן בדרבי

סוסו חגג את יום הולדתו ה-23 עם צמד והרוסונרי נראו בדרך למקום השני, אבל טיל של קנדרבה ופרישיץ' בתוספת הזמן קבעו חלוקת נקודות בבכורה של פיולי. רומא הפסידה, קאמבק גדול לסמפדוריה

סוסו שחקן מילאן חוגג. AP
צמד ביום ההולדת. סוסו/AP

המחזור ה-13 בסרייה A הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם הדרבי דלה מדונינה הדרמטי, בו אינטר השוותה בתוספת הזמן ומנעה ממילאן להתקדם למקום השני עם 2:2 בסן סירו. עוד לפני כן היו דרמות גדולות עם הפסדה של רומא 2:1 לאטאלנטה והמהפך הגדול של סמפדוריה בשבע דקות הסיום מ-2:0 ל-2:3 על ססואולו. ניצחונות גם ללאציו, פיורנטינה וטורינו.

שחקני מילאן מאוכזבים בסיום הדרבי. רויטרס
סיום מאכזב מבחינת מילאן/רויטרס

מילאן - אינטר 2:2

איזו דרמה בדרבי דלה מדונינה. הרוסונרי כבר הריחו עלייה למקום השני, אך בסופו של דבר איבן פרישיץ' הציל לסטפנו פיולי נקודה בבכורה שלו כמאמן אינטר. מסכת השערים נפתחה בדקה ה-42 עם סוסו, הלהיט התורן של מילאן, שחגג בסטייל את יום הולדתו ה-23 שחל אתמול. הוצאת כדור מהירה של השוער ג'אנלואיג'י דונארומה החלה את המהלך המכריע בדקה ה-42. ג'אקומו בונאבנטורה התקדם באין מפריע ומסר ימינה לסוסו, שהטעה את כריסטיאן אנסלדי ובנגיעה רכה סובב בשמאל לפינה הרחוקה. השוויון של אינטר היה יפה עוד יותר, עם טיל מ-24 מטרים של אנטוניו קנדרבה, מעל ידיו המושטות של דונארומה בדקה ה-53. אלא שלמילאן יש את סוסו. שחקן הכנף קיבל כדור מקרלוס באקה, היתל בקלילות במירנדה ההמום והשלים צמד בדקה ה-58. סוסו הפך לספרדי השני בסך הכול שכובש בדרבי המילאנזי, אחרי שלואיס סוארס (המקורי) עשה זאת ב-1962. למרות זאת, אינטר המשיכה להתעקש, לחצה על השער האדום ובדקה ה-92 היה זה פרישיץ' שהתמקם ליד הקורה, ניצל שמירה לקויה של מנואל לוקאטלי והמשיך אל הרשת אחרי נגיחה של ג'ייסון מוריו. חלוקת נקודות בסן סירו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנטוניו קנדרבה שחקן אינטר כובש מול מילאן. AP
שער גדול. אנטוניו קנדרבה כובש/AP
מאמן אינטר סטפנו פיולי חוגג. רויטרס
נקודה יקרה בבכורה. סטפנו פיולי/רויטרס
שחקן אינטר איבן פרישיץ' חוגג. רויטרס
על הבאזר. פרישיץ'/רויטרס

אטאלנטה - רומא 1:2

ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה הלוהטת מברגמו, שהפכה פיגור מול השנייה בטבלה והתקדמה למקום החמישי. אטאלנטה לא ניצחה את רומא בבית מאז ה-1:4 בפברואר 2012, ובדקה ה-40 נכנעה לפנדל של דייגו פרוטי הארגנטינאי, אחרי נגיעת יד של הברזילאי רפאל טולוי ברחבה. לאחר השער נדרש הקפטן דניאלה דה רוסי להרגיע את אוהדי רומא, שהדליקו אבוקות וזרקו רימוני עשן שגרמו לשופט לשקול את עצירת המשחק. התחינות של הקשר הוותיק הועילו, אבל המשחק התהפך. הבלם העולה מתיאה קלדארה השווה מקרוב בדקה ה-62, ובדקת הסיום היה זה פרנק קסייה השנהבי שדייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה מטופשת של לוקאס פארדס על פאפו גומס. רומא עם הפסד כואב ומרחק שבע נקודות מהפסגה.

דניאלה דה רוסי שחקן רומא מבקש מהאוהדים להפסיק לזרוק אבוקות. רויטרס
התחנן לאוהדים והפסיד. דניאלה דה רוסי/רויטרס
מתיה קלדארה שחקן אטאלנטה חוגג. רויטרס
ממשיכים להרשים. שחקני אטאלנטה חוגגים/רויטרס

לאציו - גנואה 1:3

משחק שמיני ללא הפסד לביאנקוצ'לסטי, שקפצו למקום הרביעי בטבלה ומפגרים בנקודה בלבד אחרי היריבה המושבעת רומא. פליפה אנדרסון, שהבקיע לרשת גנואה גם בעונה שעברה, ירה בחצי יעף מ-20 מטרים בדקה ה-11 והכניע את מתיאה פרין. גנואה קיוותה להימנע מהפסד חוץ שלישי רצוף והשוותה עם לוקאס אוקמפוס בדקה ה-52, אבל לוקאס ביגליה הבקיע בפנדל בחלוף חמש דקות והבלם הברזילאי וואלאס חתם בדקה ה-65. לוקאס אורבן הורחק בתוספת הזמן משורות גנואה.

שחקני לאציו חוגגים עם פליפה אנדרסון. GettyImages
שחקני לאציו חוגגים עם פליפה אנדרסון/GettyImages

סמפדוריה - ססואולו 2:3

האורחים חשבו שהם בדרך לניצחון ראשון אחרי חודש איום ונורא, אבל החבורה של מרקו ג'אמפאולו השיגה ניצחון בית שלישי ברציפות, בצורה הכי דרמטית שאפשר. אחרי מחצית מאופסת, היה זה הקשר אנטונינו ראגוזה שבישל מצד שמאל לפדריקו ריצ'י בדקה ה-64 ואחרי 10 דקות הבקיע את שער הבכורה שלו בסרייה A עם פריצה סוחפת. אלא שבשש הדקות האחרונות נכנסו לפעולה צמד החלוצים של סמפדוריה. פאביו קוואליארלה צימק בדקה ה-84, אחרי דקה בישל במתפרצת ללואיס מוריאל ובתוספת הזמן היה זה הקולומביאני שדייק מהנקודה הלבנה. סמפדוריה במקום ה-11, ססואולו עדיין במקום ה-16.

פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה חוגג את שערו ה-100. GettyImages
חגיגות המאה. פאביו קוואליארלה/GettyImages

משחקים נוספים

אמפולי - פיורנטינה 4:0
לפיורנטינה: פדריקו ברנרדסקי (26 ו-61), יוסיפ איליצ'יץ' (47 בפנדל ו-67)

בולוניה - פאלרמו 1:3
לבולוניה: מתיאה דסטרו (20), בלרים דז'מאילי (67), פדריקו ויויאני (72). לפאלרמו: איליה נסטורובסקי (9)

קרוטונה - טורינו 2:0
לטורינו: אנדראה בלוטי (80 ו-89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully