וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תערוך טקס הוקרה ליוסי מזרחי: "נולדנו וגם נמות בית"רים"

20.11.2016 / 12:30

המנהל המקצועי של מ.ס אשדוד ושוער בית"ר בעבר יקבל את הכבוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב. עידן ורד עשוי לפתוח בשלישיית הקישור על חשבון קלאודמיר או אריק סאבו, חסוס רואדה כשיר

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: גיא לוזון מדבר לפני המשחק מול בית"ר

בית"ר ירושלים תערוך מחר (שני) לפני המשחק נגד הפועל תל אביב טקס הוקרה לשוער העבר שלה יוסי מזרחי, מנהלה המקצוע של מ.ס אשדוד כעת. מזרחי אמר לקראת הטקס: "אני שמח שבית"ר זוכרת ומכבדת את שחקני העבר שלה. אני מקווה שזה לא ייגמר רק בדור שלנו כי זה דבר מבורך. אני שמח להגיע לטדי כצופה, שנים לא הגעתי כאחד מהיציע. עם טקס או בלי טקס, אנחנו בית"רים, נולדנו כאלה ונמות כאלה. חשוב מאוד שזוכרים את מי שתמיד היה חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא בית"ר ירושלים".

לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב נראה כי כל שחקני הסגל יעמדו לרשותו של רן בן שמעון. בבית"ר התייחסו למסיבת העיתונאים של גיא לוזון והצרות של הפועל תל אביב ואמרו: "הפועל זה הפועל. יש לה תקציב גדול יותר משל בית"ר ואם נקל בה ראש נשלם על זה. יהיה משחק קשה מאוד אבל עם הדחיפה של טדי אנחנו צריכים לנצח".

עוד בנושא:
גיא לוזון הפגיז לפני המשחק: "בומבה לא רצה לקבל צ'ק אישי מכבירי"
ז'והאן אודל בראיון: "היו שנים שהקריירה שלי הייתה טרגדיה"

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי. ברני ארדוב
בית"ר לא שוכחת. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

המאמן עדיין מתלבט לגבי ה-11 שיפתחו. ייתכן כי עידן ורד יפתח בשלישיית הקישור על חשבון קלאודמיר או אריק סאבו, במצב כזה יקבל לידור מקום בהרכב. אפשרות נוספת היא שקובי מויאל או דוד קלטינס יפתחו על חשבון קלאודמיר. איתי שכטר צפוי להמשיך כחלוץ בודד.

בית"ר החלה לשתף פעולה ולקחת חלק בקמפיין להעלאת המודעות לתופעת האלימות במשפחה ולרתימת הציבור לפעול לצמצומה. במסגרת הקמפיין קוראים שחקני בית"ר לציבור בכלל ולגברים בפרט להימנע מכל סוג של אלימות, לקחת אחריות ולפנות לקבלת סיוע מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully