וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "בומבה לא רצה לקבל צ'ק אישי מאמיר כבירי"

20.11.2016 / 11:23

מאמן הפועל תל אביב חשף את השתלשלות האירועים מאחורי עזיבתו של הקשר הרומני, ונשמע מיואש במסיבת העיתונאים לקראת בית"ר ירושלים (ב', 21:00, ספורט 5): "המצב של הקבוצה מבחינת הוא הסגל קטסטרופלי כרגע"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור העשירי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני, 21:00, ספורט 5) עם משחק בטדי בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, אליו האדומים עשויים להגיע כשהם מתחת לקו האדום, אם בני יהודה תנצח הערב. לקראת המשחק, בו תיאלץ הפועל תל אביב להסתדר עם לא מעט חיסורים, גיא לוזון התייצב למסיבת עיתונאים ודיבר על הבעיות הרבות בקבוצה.

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הסגל מלא בבעיות/יוסי ציפקיס

על המהלך של ארון שוינפלד, שהודיע להפועל תל אביב שמבחינתו, החוזה שלו מבוטל ועל המצב באופן כללי, אמר לוזון: "התפיסה שלי ושל המועדון היא שגם ברגעים כאלה, פחות טובים להפועל תל אביב, זו זכות גדולה להיות כאן ולא חובה. המצב של הקבוצה מבחינת סגל הוא קטסטרופלי כרגע. לא דיברתי על זה בשבועות האחרונים, אבל איבדנו את חן עזרא, סימיץ', ניקוליץ', גורבוסוב ועל כל זה, שני שחקנים עזבו לפני שבוע-שבועיים. אני יודע שרמת הציפיות באופן טבעי מהפועל תל אביב זה לנצח את כל המשחקים ולהיות בצמרת, אבל לא השם של המועדון ולא כמות הקהל מנצחים משחקים, אלא איכות הסגל והמצב רע מאוד. אנחנו מתאמנים עם שחקני נוער כדי להשלים סגל. אין מלחמה על ההרכב, אין אפשרות לעשות חילופים. נהיה חייבים לחזק את הסגל לקראת ינואר".

עוד אמר המאמן: "הגעתי לקבוצה כי באמת ראיתי במשימה הזו אתגר גדול. כל הצרות מסביב, הפציעות והשחקנים שעזבו, צריכים להפוך אותנו ליותר מחויבים ולמקסם את היכולות שיש לנו כרגע. גם מחר, למרות הכול, אני עדיין מאמין בכל שחקן שיהיה על המגרש. רק שחקנים שיהיו מחויבים למועדון ישחקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ענה על השאלות הקשות/יוסי ציפקיס

על קלאודיו בומבה אמר לוזון: "ראיתי אותו באימונים, האמנתי בו והתחלתי לחזק אותו בצד המנטלי ובמובן של הכדורגל. עשינו כמה שיחות, הוא אמר לי שהוא עצוב ושחייבים לו כסף. אמרתי לו שאני לא אקח שקל לפני שיתנו לו את כל הכסף שחייבים לו. דיברתי עם העורכת דין שלו ואמרתי שאני אחראי שהכסף יגיע אליו. בתשיעי בחודש התקשרתי לאמיר כבירי ואמרתי לו שנתתי לבומבה הבטחה שהוא יקבל את הכסף שלו. אמיר אמר שאין כסף בקופת המועדון, אבל בגלל שהבטחתי, אמיר נתן לו כסף מהכיס שלו, צ'ק אישי שלו. נתתי לבומבה את הצ'ק ביד והוא לא רצה לקבל אותו. זה מאוד תסכל אותי. החזרנו שחקן לחיים, היה לי עוד שחקן בסגל הקצר שלי וגם אותו איבדתי. אבל זה המצב. נצטרך לעשות את האקסטרות כדי להביא את הנקודות בכוח".

על נושא המשכורות אמר לוזון: "עד כמה שידוע לי, המועדון יישר קו וכל השחקנים והצוות קיבלו את המשכורות שלהם עד עכשיו. נכון להיום, עד כמה שאני יודע, המועדון לא חייב שקל לאיש".

לקראת המשחק מחר: "אני תמיד חושב חיובי ורוצה לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully