וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין מרגיש "חוסר כבוד", הארדן נראה כמו "MVP אמיתי"

סיכום הלילה ב-NBA: גרין מזהיר את היריבות שלא לנסות אותו פעם נוספת במאני טיים, סטיב קר מהלל, דוראנט מצטרף למאבק של לברון בפיל ג'קסון. וגם: האם הארדן הוא אכן "הכי אנדרייטד בליגה"?

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, מול ג'ון הנסון, מילווקי באקס. AP
המאסטר של המאני טיים. דריימונד גרין/AP

דריימונד גרין ממשיך להיות הרוח החיה מאחורי פתיחת העונה החיובית של גולדן סטייט. אמש (שבת) אחרי הניצחון על בוסטון גרין גונן על קווין דוראנט, שספג קריאות בוז מאוהדי הסלטיקס, וטען ש"צריך להיות נואש כדי לשרוק בוז לשחקן שכל חטאו היה להתראיין אצל הקבוצה שלך. זה משוגע לחלוטין, עכשיו שחקנים חופשיים יחששו לבחון את האופציות שלהם, כי זה עלול לשרוף להם יותר מדי גשרים".

הלילה, אחרי הניצחון 121:124 על מילווקי, הפורוורד הכריזמטי סיפק עוד נאום חוצב להבות. 10.1 שניות לסיום, ביתרון נקודה, ג'ייסון קיד שרטט תרגיל הוצאת חוץ שאמור היה להסתיים בידיים של יאניס אנטטוקומפו. דריימונד גרין, ששמר אותו, לקח את זה אישית. אחרי שקרא את המהלך וחטף את הכדור, הוא הזהיר את שאר הליגה שלא לנסות אותו במהלכים הגנתיים בסיומות של משחקים. "זה חוסר כבוד כלפיי. אני בהחלט לוקח את זה כחוסר כבוד", אמר בסיום והפגין בקיאות מרשימה במהלכים של היריבה. "הקטע המצחיק הוא שידעתי כבר איזה תרגיל הם הולכים להריץ. יש להם שני תרגילים במצבים כאלה, אני מכיר אותם, אז פשוט הלכתי בעקבות הכדור".

עוד בנושא:

קאמבק לקליפרס, הווריירס שרדו במילווקי, ניצחון דרמטי לבוסטון
ייגר: "שעומרי כספי ייקח דקות מרודי גיי? זה ממש לא הולך לקרות"

שחקני גולדן סטייט קווין דוראנט, זאזה פאצ'וליה. AP
תומך בלברון. דוראנט/AP

החטיפה של גרין כמעט הסתיימה בשריקה לעבירה, אך השופטים החליטו להתעלם לבסוף ממגע קל בינו לבין הגריק פריק. "אם היו שורקים עבירה לחובתי, באמת שאין כבר מה לעשות", הוסיף.

סטיב קר הילל את גרין בסיום על עוד מהלך חכם. "זה מה שדריימונד עושה. הוא קורא את המשחק, הוא יודע מה הולך לקרות. כל מה שהצלחתי לראות זה את הכדור הולך לעבר יאניס, ואת דריימונד הודף אותו לכיוון של קליי. כבר ראיתי דברים כאלה בעבר, דריימונד הוא מאסטר בסיטואציות הללו".

ההתקפה של גולדן סטייט ממשיכה לפעול כמו מכונה משומנת. עד כמה הווריירס קטלניים בצד הזה של המגרש אפשר ללמוד מהנתון הבא: סגנית האלופה השוותה הלילה את שיא המשחקים הרצופים עם 30 אסיסטים ומעלה עם תשעה כאלה, בדיוק כמו השואוטיים לייקרס בשנת 1985. שיא המשחקים כאלה בעונה אחת עומד על 13. למרות זאת, הווריירס הצליחו איכשהו לשמוט יתרון דו ספרתי ברבע האחרון ונמתחו עד הרגע האחרון, דבר שדווקא התקבל בשמחה. עד המשחק הלילה, הווריירס שיחקו חמש דקות בלבד ב"מצבי קלאץ'' (משחק שבו ההפרש בחמש הדקות האחרונות עומד על חמש ומטה). "מרגיש טוב סוף סוף להיות חלק ממשחק צמוד. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאני שמח שחווינו את הלחץ של משחק צמוד שמוכרע בדקה האחרונה. היינו חסרים את זה", אמר סטיב קר.

קווין דוראנט, שרשם עוד משחק מצוין עם 33 נקודות, מצטרף גם הוא למצעד המבקרים של פיל ג'קסון. בראיון שהעניק ל-ESPN בשבוע שעבר, ה'זן מאסטר' תיאר את שותפיו העסקיים של לברון כ"כנופייה", ומאז ספג קיתונות של ביקורת משלל שחקנים בליגה, כולל ג'יימס עצמו. עכשיו הגיעה תורה של גולדן סטייט להצטרף למאבק. "ברור שאני מבין למה לברון נפגע מזה. אני לא חושב שפיל גזען, אבל אין ספק שהוא עשה שימוש רע במילים. בכל מקרה הוא לא צריך לדבר על שחקנים שהם לא שחקני הניקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. achla_TV
לוהט. הארדן/achla_TV

ג'יימס הארדן ממשיך להציג יכולת של MVP. האיש והזקן הוליך הלילה את יוסטון לניצחון 102:111 עם 31 נקודות, 10 אסיסטים ו-0 איבודים - עוד נתון שממחיש את ההתבגרות והשיפור הגדול שלו מאז שהוחלט שיתפקד כרכז במשרה מלאה. עכשיו גם חברו לקו האחורי של הרוקטס, פטריק בברלי, מלא במחמאות. "אני וג'יימס מכירים אחד את השני עוד מהתיכון, כשהיינו משחקים אחד נגד השני. אני אומר לכם - האיש הזה לא מקבל מספיק קרדיט. הוא הפליימייקר הכי טוב ב-NBA לדעתי, והוא ה-MVP האמיתי עד עכשיו העונה. הבנת המשחק שלו אדירה ומשתפרת משנה לשנה. אין ספק שהוא אנדרייטד, אולי הכי בליגה, אבל אנחנו הולכים לשנות את זה העונה".

מתחילת העונה, הארדן קלע לפחות 30 נקודות ומסר לפחות 10 אסיסטים בשישה משחקים, הכי הרבה ב-NBA. מספר האסיסטים שלו נמצא בעלייה מתמדת. "אני והחברים יוצרים כימיה נהדרת בינינו. הכל פתאום נראה קל יותר כשכולנו משחקים יחד", אמר הארדן.

מייק דאנטוני, שהגה את הרעיון להציב את הארדן כפוינט גארד, הוסיף: "היה לו משחק מפלצתי, ועדיין - הוא לא עשה שום דבר שהוא לא יכול לעשות מדי ערב. כל עוד אנחנו רצים וההתקפה שוטפת, הוא ימשיך להעמיד מספרים כאלה".

גם המאמן היריב קווין סניידר פרגן ואמר ש"אין ספק שהוא לקח על עצמו את התפקיד החדש שמייק ייעד לו. הוא עושה מזה מטעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully