וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מתלהבים מיואב ג'רפי: "מחפה על החסרונות עם הרבה שכל"

20.11.2016 / 9:11

השוער שהגיע תמורת 80 אלף שקל לפני שלוש שנים שמר על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות. אוואט מרוצה מהעבודה עם יוסי מזרחי: "אם יוסי ירצה לעמוד על הקווים אני אשב ואם אני אצטרך להיות זה ששם את הקונוסים, לא אעשה חשבון"

רוני אוואט מאמן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
שידוך משמיים. אוואט ומזרחי/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד לא הופתעו מהיכולת הגבוהה שהציג יואב ג'רפי בין הקורות אמש (שבת) בניצחון 0:1 בסכנין. "יש לו את האינסטינקטים הטובים ביותר שראיתי אי פעם משוער", אמר עליו אמש ג'קי בן זקן. גורם אחר במועדון הוסיף: "יואב לא ניחן בתכונות שוער רגילות. הוא לא גבוה ואין לו את הנוכחות הקלאסית, אבל על הכול הוא מפצה בהרבה מאוד שכל. הוא שוער מאוד חכם ובטוח".

ג'רפי הוא בינגו מבחינת אשדוד שרכשה אותו מהפועל כפר סבא לפני שלוש שנים תמורת 80 אלף שקל בלבד. זו הייתה תקופה אחרת בכפר סבא והמועדון היה בשלבי פירוק, כך שהיה צורך למכור לא מעט שחקנים ואשדוד שמה את העין על השוער הצעיר שהשתלב היטב במועדון שלה וסייע לה לעלות ליגה בעונה שעברה. הסיפור הלא פחות מעניין הוא שבקבוצה היו בטוחים שדווקא רועי משפתי הגבוה יהיה השוער הדומיננטי בליגת העל אחרי שהשניים חלקו כמעט בצורה שווה את הדקות בעונת העלייה שנה שעברה, אך כאמור ג'רפי לא מפספס את ההזדמנויות העונה ואתמול בדוחא סגר משחק נוסף בלי לספוג שער.

למעט ג'רפי ציינו באשדוד גם את המגנים קרלו ברושיץ' וטום בן זקן שרשמו משחק טוב וכן את בנצי מושל שעושה עבודה שקטה כבר כמה משחקים ואתמול גם נהנה מהשער החשוב שכבש אשר הביא לאשדוד שלוש נקודות חשובות. בסיום המשחק אפשר היה לראות אושר גדול על הספסל וחיבוק ממושך בין רוני אוואט ליוסי מזרחי. אוואט מאוד מרוצה מההגעה של מזרחי. "אשדוד זו משפחה, אין כאן עניינים של אגו וכבוד", אמר אוואט. "אם יוסי ירצה לעמוד על הקווים אני אשב ואם אני אצטרך להיות זה ששם את הקונוסים, אז אני לא אעשה חשבון ואעשה את זה. יוסי זה אשדוד, רוני זה אשדוד וג'קי זה אשדוד. המטרה שלנו היא שאשדוד תתקע יתד חזרה בליגת העל. אני כל כך שמח שיוסי הצטרף אלינו ואני כל הזמן אומר לו: 'אני כועס עליך, אתה חייב לי ארבעה חודשים', כי כולם ידעו כמה רצינו אותו כבר בקיץ. חשוב למועדון, לי ולשחקנים שיוסי הצטרף. כל נושא ההיררכיה לא מעניין אותנו בכלל".

עוד בנושא:
0:1 יקר למ.ס אשדוד על סכנין בחוץ, בנצי מושל כבש
רוני אוואט דווקא לא מרוצה: "לא שיחקנו טוב"

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
בינגו. ג'רפי/ניב אהרונסון

הבלם מיקי סירושטיין שלא החל את העונה עם אשדוד, עבר לבני יהודה אבל בסופו של דבר חזר, רשם משחק מצוין לצד חאתם עבד אלחמיד במרכז ההגנה. על הניצחון השני ברציפות אמר סירושטיין: "ההגעה של יוסי מזרחי למועדון הוסיפה רוח חדשה. יש לו הרבה ניסיון והוא עובד איתנו כל השבוע ביחד עם רוני. ההגעה של יוסי עשתה את השינוי וכולנו שמחים שהוא איתנו. החזרה שלי לאשדוד מבני יהודה עשתה לי טוב. אשדוד זה הבית שלי".

באשדוד לא הבינו מדוע היה לאוהד אחד או שניים מתוך העשרים שנסעו לסכנין טענות כלפי ניב זריהן. במהלך המחצית הראשונה נשמעו צעקות מהיציעים לעבר זריהן בטענה שהוא לא מוסר. החלוץ התעלם אבל בשלב מסויים כבר התעצבן וסימן משהו לעבר זה שצעק לעברו. "ניב עשה עבודה טובה דווקא בחצי הראשון, הגיע למצבים וסידר לדין דוד כדורים לגול, אז מה בדיוק רוצים ממנו?", אמרו בקבוצה. "הוא שחקן ההתקפה הכי טוב שלנו מתחילת העונה".

בנוסף לשלוש הנקודות שלקחו, נהנו אנשי אשדוד מהכנסת אורחים למופת מצד אנשי סכנין. עוד לפני המשחק הוסע מנכ"ל הקבוצה רפי נידם לאחת המסעדות בסכנין שם הכינו לשחקנים ולצוות לא פחות מ-50 מנות פלאפל על חשבון אנשי סכנין שלא הסכימו שאשדוד תשלם על האוכל שסופק לשחקנים בסיום המשחק. "יש קשר טוב בין המועדונים", אמר נידם. "זה כבר כמה שנים כך וזה בהחלט יוצא דופן שקבוצה מארחת דואגת למה שיינתן לאכול בסיום המשחק לשחקנים האורחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully