וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון ליש"ט לבארסה, 500 אלף לשבוע למסי: התכנית של סיטי

אחרי שבוע של דיווחים על בעיות בין ברצלונה לליאו מסי בנוגע לחתימה על החוזה החדש, באנגליה טוענים כי הקבוצה של גווארדיולה בונה על איחוד ומוכנה לשלם סכום כולל של 200 מיליון ליש"ט

one

השבוע החולף היה סוער משהו בברצלונה, ולא רק בגלל ה-0:0 המאכזב בבית אתמול (שבת) מול מלאגה, שהציב את האלופה בפיגור ארבע נקודות מריאל מדריד.

ביום שני צצו דיווחים ראשונים לפיהם ליאונל מסי "פגוע" ומסרב להאריך את חוזהו במועדון, בין היתר בגלל פרשיית המסים בה הורשע והחוזה החדש והענק שקיבל כריסטיאנו רונאלדו מריאל. כמה ימים לאחר מכן, סיכמה ברצלונה על חוזה אימוץ חדש עם ענקית האלקטרוניקה היפנית, "ראקוטן", שאמורה להחליף את "קטאר אירווייז", אולם במהרה צצו סימני שאלה סביב העסקה, בגלל סירובו של מסי לחתום על חוזה חדש, עד כה לפחות.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה: "השחקנים והקהל לא קיבלו את הפרס המגיע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב בתכלת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, גם התקשורת הבריטית נכנסה לחגיגה וה"מירור" העלה מחדש אופציה שצצה לא אחת בעבר ובעיקר, בשנה האחרונה: ליאונל מסי יחבור לפפ גווארדיולה פעם נוספת ויעבור למנצ'סטר סיטי.

על פי ה"מירור", סיטי מוכנה ל"שבור את הבנק" ולשלם סכום מטורף של לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט על מסי, שיזכה לחוזה של 500 אלף ליש"ט לשבוע אצל התכולים. העלות הכוללת של העסקה, אם כך, תגיע לכ-200 מיליון ליש"ט.

נכון להיום, סעיף היציאה של מסי מהחוזה בברצלונה עומד על 215 מיליון ליש"ט, אולם החוזה הנוכחי שלו בקאמפ נואו מסתיים בעוד כשנה וחצי ואם הוא ימשיך לסרב לחתום בקרוב, ייתכן כי בברצלונה יסכימו למכור אותו למרבה במחיר, על מנת שלא להישאר בלי כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully