וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "השחקנים והאוהדים לא קיבלו את הפרס שהגיע להם"

מאמן ברצלונה התאכזב מאובדן הנקודות למרות השליטה המלאה מול מלאגה: "הפסדנו גם משחקים בהם מסי וסוארס שיחקו". פיקה: "היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם" וגם: הנתון השלילי של ניימאר והעבירה על החוקים של בארסה, שהובילה לתגובה עוקצנית מהתקשורת בקטלוניה

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
מאמן ברצלונה לואיס אנריקה/רויטרס

אכזבה גדולה בברצלונה אחרי התיקו המאופס אתמול (שבת) מול מלאגה. אלופת ספרד הייתה טובה בהרבה, ניצחה 19:81 באחוזי החזקת הכדור, 4:26 בבעיטות לשער ו-1:6 בבעיטות למסגרת, אך לא הצליחה למצוא את הרשת לראשונה אחרי 32 משחקי ליגה ביתיים ואחרי 49 משחקי בית בכל המסגרות והתרחקה למרחק של ארבע נקודות מריאל מדריד שבפסגה.

ליאונל מסי נעדר לאחר ששוב סבל מהקאות לפני המשחק וזו הייתה הפעם הראשונה מאז הגעתו של לואיס סוארס לקבוצה ששניהם לא משחקים באותו משחק, שכן האורוגוואי היה מושעה. ניימאר ניסה לקחת אחריות בהיעדרם ובעט שש פעמים לעבר השער, הכי הרבה שבעט במשחק ליגה מבלי להבקיע.

התלות במסי

"מאוד קשה ליצור מצבים טובים מול קבוצה עם כזו גישה הגנתית", אמר בסיום לואיס אנריקה, "אני יכול רק לשבח את הקבוצה שלי, השחקנים והאוהדים, הם לא קיבלו את הפרס שהגיע להם על המשחק. אנחנו אחת מהקבוצות שהכי רגילות לשחק מול קבוצות שמצופפות בהגנה, אבל זה לא אומר שתמיד נמצא פיתרון לכך".

על פאקו אלקאסר ששוב היה חלש: "הוא שיחק טוב מאוד כמו שאר השחקנים. כדי ששחקן חדש יבקיע הרבה שערים הוא צריך לשחק הרבה". על השימוש בפיקה כשחקן התקפה: "תמיד טוב כשיש לך שחקן כמוהו מאחור. יש לנו פוטנציאל להגיע למצבים עם הגובה שלו, אז ניסינו לשלוח אליו כדורים". על החיסורים: "הפסדנו גם משחקים בהם מסי וסוארס שיחקו, יש לנו סגל ששווה תארים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ברצלונה ניימאר מאוכזב. רויטרס
שחקן ברצלונה ניימאר מאוכזב/רויטרס

סרג'יו בוסקטס: "אנחנו יודעים כמה קשים המשחקים מהסוג הזה, ניסינו אך לא היה לנו מזל מול השער. זה הכדורגל, אם אתה לא כובש אתה לא מנצח. מסי וסוארס יכולים לעשות הרבה הבדל ותמיד קשה בלעדיהם, אבל זה לא תירוץ. מלאגה הייתה מאורגנת טוב בהגנה, לא היה לנו כמעט מקום לייצר. זה חבל".

ג'רארד פיקה: "כשמלאגה נותרה בעשרה שחקנים היה קל להגיע להתקפה אבל פשוט לא כבשנו. היו לנו המון מצבים, גול אחד שפסלו וקאמני היה מעולה. היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם ולא להגיע לרגעים האחרונים בדאגה. כשמשחקים נגררים ואנחנו לא מובילים זה מאוד קשה. שיחקנו לא רע, שלטנו במשחק ויצרנו מצבים, אבל לפעמים הכדור פשוט לא רוצה להיכנס. הפסדנו שתי נקודות אך נמשיך האלה. אנחנו ברצלונה, אנחנו לא מתרצים כששחקנים חסרים, יש לנו עוד שחקנים מצוינים".

איפה היה פאקו אלקאסר?

ההסתבכות של ברצלונה עם התקשורת

לאחר המשחק, טען "אל מונדו דפורטיבו", שדווקא לא נוטה לתקוף את המועדון בימים כתיקונם, כי בניגוד לחוקים, ברצלונה לא שלחה אף שחקן ל"מיקס זון", אזור בו העיתונאים ממתינים לציטוטים מפי השחקנים בסיום המשחק. פיקה, סרג'י רוברטו ובוסקטס יצאו לדבר עם הטלוויזיה, אבל ל"מיקס זון" הגיעו לוקא דין, פאקו אלקאסר ודניס סוארס ואף אחד מהם לא הסכים להגיד משהו. מלבדם, אף שחקן אחר לא עבר במקום. העיתונות הקטלאנית, שהמתינה בסבלנות, הגיבה עם סרטון עוקצני משהו של "אתגר בובות הראווה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully