וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס תרם 2.5 מיליון דולר לתערוכה לזכרו של מוחמד עלי

לאחר שמייקל ג'ורדן תרם חמישה מיליון דולר למוזיאון ההיסטוריה ותרבות של אפריקאים-אמריקאיים, לברון הצטרף וריגש את אשתו של המתאגרף הגדול אי פעם: "המומה מהנדיבות המדהימה שלו"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
עוזר להנציח את מורשת גיבורו הגדול ביותר. לברון/AP

לאורך השנים הוכיח לברון ג'יימס שהוא לא רק שחקן גדול כי אם גם פילנתרופ גדול, ובארצות הברית מדווחים הערב (חמישי) על אחת התרומות הגדולות ביותר שלו. קינג ג'יימס תרם לא פחות מ-2.5 מיליון דולר לתערוכה לזכרו של מוחמד עלי שתוצג במוזיאון הסמיסוניאן להיסטוריה ותרבות של אפריקאים-אמריקאיים.

"מוחמד עלי היה אבן פינה עבורי כאתלט בגלל מה שהוא ייצג", אמר לברון, "לא רק בתוך הזירה כאלוף, אלא יותר מחוצה לה - הדברים החשובים לו, מה שאמר, ההתנהגות שלו". לברון, אגב, מצטרף למייקל ג'ורדן, שתרם חמישה מיליון דולר למוזיאון באוגוסט.

"אני המומה מהנדיבות המדהימה שלברון ג'יימס גילה", אמרה אשתו של עלי, לוני. "התערוכה תאפשר לילדים שיבקרו בה ללמוד יותר על העבודה של מוחמד מחוץ לזירה, בפרט עבודתו ההומנירטית ועמדתו בנוגע לצדק חברתי עבור כולם. אני יודעת שאם מוחמד היה בחיים היום, הוא היה גאה".

מהמוזיאון הנמצא בוושינגטון נמסר: "התמיכה הזו תאפשר לנו להמשיך את סיפורו של מוחמד עלי ותעודד ספורטאים להבין כמה חשוב הוא היה בכל הנוגע לצדק חברתי".

עוד בנושא:

קליבלנד תגביל את הדקות של לברון, דריימונד גרין עוקץ את דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully