וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד תגביל את הדקות של לברון, דריימונד גרין עוקץ את דרייק

קינג ג'יימס זכה למנוחה מול אינדיאנה, כחלק מהכנה להגבלת הדקות שלו בינואר ופברואר, לקראת הפלייאוף. הניקס מרוצים מפורזינגיס, בגולדן סטייט לא התרגשו מערב מיוחד לכבוד הראפר

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שיתרגל קצת לספסל. לברון הלילה/AP

ארבעה ניצחונות מול 15 הפסדים. זה היה המאזן של קליבלנד ב-19 המשחקים הקודמים בהם לברון ג'יימס נח. הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר האלופה התארחה אצל אינדיאנה, המגמה הזו נמשכה עם הפסד 103:93, למרות 51 נקודות משותפות של קיירי אירווינג וקווין לאב, שסיים עם שיא עונתי של 27 נקודות.

"זה לא משנה אם לברון לא משחק", אמר מאמנה של קליבלנד, טיירון לו, "חשבתי שקיירי וקווין עשו עבודה טובה ללא קשר למספרים". גם לאב אמר דברים ברוח דומה ואף נשמע מאוכזב מעט:" היה לנו סיכוי, חתכנו את ההפרש כמה פעמים ויכולנו אולי לנצח את המשחק הזה".

על פי ג'ו ורדון, שמסקר את הקאבס עבור "קליבלנד.קום", בקבוצה מתכננים לקצץ בדקות של קינג ג'יימס בחודשי ינואר ופברואר, כחלק מהתכנית שלהם להבטיח שהוא יגיע בכושר שיא לפלייאוף הקרוב, בו כבר יהיה בן 32, לאחר שיחגוג את יום הולדתו ב-30 בדצמבר. לברון רושם העונה 37 דקות בממוצע למשחק, גבוה בדקה וחצי מהממוצע שלו בעונה שעברה והמנוחה מול הפייסרס, שפגשו את הקאבלירס במשחק השני בבק-טו-בק של האלופה, הייתה סוג של הכנה להמשך עבור הקבוצה.

בצד המנצח, פול ג'ורג' עם 21 נקודות וג'ף טיג עם 20 הובילו את אינדיאנה למאזן חצוי של 6:6. "רק כשהמאמן נכנס, גיליתי שלברון לא משחק", הודה טיג, שהוסיף גם שמונה אסיסטים, "היינו צריכים את הניצחון ולא היינו מודאגים לגבי מי ששיחק".

עוד בנושא:

הפסד שני לקליבלנד ולקליפרס, גולדן סטייט המשיכה לצלוף ולנצח

פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס. AP
הפייסרס לא ידעו שלברון לא משחק עד למשחק עצמו/AP

הניקס השיגו הלילה את ניצחונם החמישי העונה, 102:105 בחוץ על דטרויט ועשו זאת בעיקר בזכות ערב נהדר של קריסטאפס פורזינגיס. הלטבי הציג שורה סטטיסטית מרשימה שכללה שיא קריירה של 35 נקודות, לצד שבעה ריבאונדים ומדד פלוס/מינוס של +15, מה שהוביל לפרגונים מהחברים מהתפוח הגדול.

"ראיתם את כל היכולות שלו הלילה", אמר מאמן הניקס, ג'ף הורנסק, "הוא קלע מבפנים וקלע מבחוץ, חשבתי שהוא היה נהדר". דרק רוז הוסיף: "הוא יוצא החוצה, קולע ועדיין לא באמת מבין את ה-NBA עד הסוף". דווקא כוכב הערב נשאר צנוע: "זה פשוט קרה והצלחתי ליישם הרבה דברים שעבדתי עליהם במהלך הקיץ".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
קריסטאפס פורזינגיס ניו יורק ניקס. AP
ניו יורק מאוהבת. פורזינגיס/AP

טורונטו אירחה את גולדן סטייט למשחק גדול וניצלה אותו כדי להעניק כבוד לראפר דרייק, אחד האוהדים המפורסמים של הקבוצה, שזכה לערב מיוחד עבורו. לרוע מזלם של הראפטורס, הווריירס לא הסכימו להשתתף בחגיגה וניצחו 121:127 בסיומו של משחק התקפי משובח.

דריימונד גרין לקח את העניין ברצינות ואחרי המשחק עקץ: "דרייק דיבר מלוכלך בשבועות האחרונים על כך שהם הולכים להביס אותנו. הוא עשוי להיות מאוכזב מעט".

סטפן קרי הוביל עם 35 ואילו קווין דוראנט, שצלף 30 נקודות ב-36 דקות נשאר בגבולות השיח המקצועי ושיבח את ההתקפה הקבוצתית: "אנחנו מזיזים את הכדור, אף אחד לא מפריע לשני ואנחנו מייצרים זריקות. היינו מסוגלים להגיע ל-40 אסיסטים הלילה".

הראפר דרייק במשחק של טורונטו ראפטורס מול גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
דרייק בא עם חולצה של דוריס ברק, וראה הפסד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully