וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאיסקה מנדייטה: "רונאלדו מבין שהוא לא יכול לשחק לבד"

שחקן העבר דיבר לקראת הדרבי של מדריד (שבת, 21:45, ערוץ 50) והתייחס לפורטוגלי: "הקבוצה צריכה אותו ליד הרחבה". על סימאונה: "שינה את המנטליות של אתלטיקו, כבר לא חושבים שריאל פייבוריטית"

one

בווידאו: צפו בריאל מדריד מנצחת את לגאנס 0:3

ביום שבת ייערך הדרבי הגדול של מדריד, כאשר אתלטיקו תארח את ריאל בויסנטה קלדרון (שבת, 21:45, ערוץ 50). לקראת המפגש המסקרן, קשר העבר הספרדי, גאיסקה מנדייטה, סיפק מספר ציטוטים מעניינים לגבי שתי הקבוצות.

"כריסטיאנו רונאלדו מבין היום שהוא לא יכול לקחת את הכדור במרכז המגרש, לעבור חמישה שחקנים ולהבקיע לבד", אמר מנדייטה, "הוא יודע שהקבוצה זקוקה לו באיזור הרחבה".

הספרדי התייחס גם להתלבטות של מאמן הבלאנקוס, זינאדין זידאן, בנוגע למי שצריך לפתוח בקישור הקבוצה, איסקו או חאמס רודריגס: "העובדה שאיסקו כבש מול אנגליה במשחק הידידות יכולה לעזור לו לקראת הדרבי. בכל מקרה, כל אחד מהם יוכל לעזור לקבוצה למצוא את האיזון במרכז השדה ללא טוני קרוס וקאסמירו".

הספרדי החמיא גם למאמן הקולצ'ונרוס, דייגו סימאונה, ואמר: "הוא שינה את המנטליות של המועדון. הוא עשה כל כך הרבה, שכעת אנשים לא חושבים שריאל היא הפייבוריטית. אתלטיקו הראתה בעבר שהיא יכולה לנצח את ריאל גם בויסנטה קלדרון וגם בברנבאו".

עוד בנושא:

אלברו מוראטה הפצוע צפוי להחמיץ את הדרבי ואת הקלאסיקו
מתיחות לקראת הדרבי. גבי: "רונאלדו ובייל לא הכי טובים בריאל"

גאייצקה מנדייטה כובש פנדל בגמר ליגת האלופות 2001. Stu Forster, GettyImages
"אתלטיקו יכולה לנצח גם בקלדרון וגם בברנבאו". מנדייטה/GettyImages, Stu Forster

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully