וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "ניר ביטון הוא מקצוען, מעולם לא היו לי בעיות איתו"

מאמן סלטיק יצא להגנתו של הקשר בעקבות הסערה במחנה האימון של נבחרת ישראל: "מה שקרה שם נותר בינו לבין אלישע לוי". דיווח: לא רק ג'רארד על הכוונת, גם ג'יימס מוריסון עשוי להצטרף

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

פחות משבוע מאז שהודח מסגל נבחרת ישראל לקראת המפגש באלבניה, ניר ביטון זכה היום (רביעי) להגנה מצד מאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס. עבור אלה שבמקרה שכחו את המקרה שקדם לחגיגה בשבת, קשר האלופה הסקוטית המתין בצד במהלך מחנה האימונים של אלישע לוי, וברגע שהמאמן סימן לו להיכנס לתרגול הוא סרב ולכן נותר מחוץ לחגיגה באלבניה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

עוד בנושא:

טור כריסטיאן קרלסן בראיון, חלק 1
טור כריסטיאן קרלסן בראיון, חלק 2
גורם בנבחרת ישראל: "זה לא סוף הסיפור בין ניר ביטון לאלישע לוי"

שחקני נבחרת ישראל ניר ביטון, טל בן חיים, דור מיכה, עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
בעייתי? לא אצל רוג'רס. ביטון/יוסי ציפקיס

פחות משבוע מאז התקרית ובצל הדיווחים אודות הצטרפות של סטיבן ג'רארד לסגל סלטיק, רוג'רס בחר לצאת להגנתו של ביטון בראיון לתקשורת המקומית: "מה שקרה במחנה האימונים של נבחרת ישראל נשאר בין ניר לבין מאמן הנבחרת, אלישע לוי. מבחינתי ניר הוא מקצוען מהרמה הראשונה, מעולם לא היו לי בעיות איתו".

במקביל טוענים הפרשנים בממלכה כי המאמן ממשיך להפציר בראשי המועדון לחזק את הסגל בחודש ינואר. פאביו בוריני, ששיתף פעולה עם המאמן בליברפול נחשב למועמד הבכיר לשדרוג החלק הקדמי בייחוד בשל העניין הגובר במוסא דמבלה. גם שמו של ג'יימס מוריסון, מווסט ברומיץ' אלביון, נחשב למועמד הבכיר להגיע במידה וג'רארד יעדיף אופציות אחרות כמו תפקיד מקצועי בליברפול תחת יורגן קלופ.

רוג'רס בחר להתייחס לגל השמועות סביב סלטיק: "לעולם לא אדבר על שחקנים שיגיעו או לא יגיעו למועדון, לא תשמעו ממני שום מילה בנושא. יש לך רק מילים טובות בכול הנוגע לסטיבן, הוא היה השחקן מספר אחד שלי בתקופה שאימנתי בליברפול. מדובר באחד השחקנים המבריקים ביותר של השנים האחרונות. הבנתי שהוא רוצה לעזוב את ארצות הברית, עכשיו זה הזמן שלו להחליט מה יהיה הצעד הבא". ועדיין, בסקוטלנד בטוחים כי הגעה של אחד מהקשרים עשויה לפגוע בצורה קשה במעמדו של ביטון, שפתח העונה רק בחמישה משחקי ליגה ורשם שלוש הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, סטיבן ג'רארד. AP
הרכש הבא של רוג'רס? ג'רארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully