וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בנבחרת: "זה לא סוף הסיפור בין ניר ביטון לאלישע לוי"

בסביבתו של אלישע לוי התייחסו לתקרית עם קשר סלטיק, בעקבותיה שוחרר האחרון מהסגל לקראת אלבניה: "לא בטוח שהוא לא היה פותח, הייתה התלבטות". על דני עמוס: "הפגין את הגישה הנכונה"

AP

זה היה אמור להיות עוד תרגול טקטי באימון של אלישע לוי. שבעה שחקני הגנה מול שמונה שחקני התקפה. המטרה להפוך יתרון מספרי לכיבוש שער. ניר ביטון לא היה חלק משבעת שחקני הגנה, גם לא חלק משמונת שחקני ההתקפה. אלישע לוי העמיד ארבעה שחקני הגנה ועוד שלושה קשרים בעלי אופי דפנסיבי. ביטון כאמור לא היה ביניהם. הוא המתין בצד בדבוקה של שחקנים עם עוזר המאמן עמיר תורג'מן. ואז לוי סימן לתורג'מן להכניס את הקשר של סלטיק.

שחקני נבחרת ישראל ניר ביטון, טל בן חיים, דור מיכה, עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
ניר ביטון/יוסי ציפקיס

על פי שחקנים שהיו על המטוס בדרך לפנות ערב לטירנה, ביטון טען כי הוא לא נכנס. תורג'מן צעק משהו לעבר המאמן אלישע לוי שבעצמו צעק לכיוון ביטון: "ביטון, תיכנס". כאן כבר נטען שביטון אמר שהוא לא יכול להיכנס לתרגול. בו במקום החליט המאמן הלאומי שביטון לא יהיה חלק מנסיעת הנבחרת לאלבניה. גורם בנבחרת סיפר בדרך כי לוי בכלל לא היה נעול על זה שהקשר הגבוה לא ישחק מחרתיים. "לניר ביטון היה סיכוי לפתוח. הוא היה מועמד לפתוח במשחק הזה ואם לא התקרית הזו, יתכן שהוא בסוף היה פותח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
לא ויתר לביטון. לוי/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

ביטון ביקש להתנצל בפני אלישע לוי ולהבהיר כי לא הייתה לו כוונה לעשות ההפך ממה שהמאמן ביקש, אבל מבחינת המאמן זה כבר היה מאוחר. יחד עם זה אמרו הערב בסביבתו של המאמן הלאומי כי: "זה לא סוף הסיפור בין אלישע לביטון. הכל פתוח בפני ניר. היה מה שהיה ובהחלט שבפעם הבאה אלישע ייקח בחשבון את ניר. פשוט הסיפור הזה שהתרחש מול השחקנים לא היה יכול להיות מטואטא מתחת לשטיח. לא היתה שום אפשרות לאלישע חוץ מלשחרר את ביטון מהנסיעה הזו. היום ניר, מחר זה יהיה מישהו אחר".

גם בעניין השוערים לא היה יום שקט. ברגע שהיה ברור כי אופיר מרציאנו הפצוע לא יכול לצאת, נעשתה פנייה לאריאל הרוש. בנבחרת עודכנו משוער הפועל תל אביב כי הוא לא יכול להצטרף מסיבות בריאותיות. הטלפון הבא היה לבוריס קליימן שבדיוק היה עם בית"ר ירושלים במשחק אימון מול הפועל אשקלון. מנהל הנבחרת ישראל שצוצינקי בישר כי קליימן נפצע ולא יוכל לנסוע. ואז הרימו טלפון לדני עמוס שהיה בביתו ואמר שהוא בא בכיף. "זו הגישה הנכונה", אמרו בנבחרת. "שחקן שלא היה בסגל ויכול היה ליהנות מסוף שבוע חופשי מכדורגל, אמר באותה שנייה שהוא מגיע ומתייצב ובטוח שאלישע יזכור לו את זה להבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully