וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביוגרף של גווארדיולה חשף: עשרה שחקנים יעזבו את מנצ'סטר סיטי

פרננאו, המקורב למאמן, הפתיע וטען כי פפ מאס בפשרות בנוגע לסגל השחקנים וכבר הגיש 'רשימת חיסול' מפורטת לראשי סיטי. חולית ההגנה תעבור מהפכה והרמז של גווארדיולה לאגוארו

אימג'בנק GettyImages

פתיחת העונה הטובה של מנצ'סטר סיטי אינה מרשימה את פפ גווארדיולה, שמתכנן ניקוי אורוות בסגל הקבוצה לקראת קיץ 2017. על פי הביוגרף של מאמן סיטי, מרטי פרננאו, היום (רביעי) עולה כי פפ כבר הגיש תוכנית לראשי המועדון לפיה לפחות עשרה שחקנים יעזבו את הקבוצה בסיום העונה.

עוד בנושא:

תומאס מולר צודק: נבחרות כמו סן מרינו חייבות לעבור סינון במוקדמות
אלאן גספרוני בראיון ל-'פודיום': "אם תומאס מולר ירצה לשבת איתי לבירה, אפילו גרמנית, אני מסכים"
ליאו מסי הודיע על חרם בארגנטינה: "החלטנו לא לדבר יותר עם התקשורת"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
סיים עם הפשרות. פפ/רויטרס

פרננאו, כחלק ממסע הקידום של ספרו 'פפ גווארדיולה - אבולוציה' חשף כי המאמן דרש מראשי סיטי לבצע מהפכה בסגל כבר בקיץ האחרון, אותה כינה 'רשימת חיסול', אולם קשיים בהעברות של מספר שחקנים אותם דרש פפ גרמו לו לפשרות והוא אינו מתכנן להמשיך לוותר לגביהם לקראת מועד ההעברות בקיץ 2017. העבודה כי מרבית משחקני ההגנה שירש ממנואל פלגריני כבר עברו את גיל 30 פגעה אנושות בסגנון אותו רצה להכתיב הקטלוני. פאבלו סבאלטה, באקרי סאניה וגאל קלישי, שחוזיהם מסתיימים הקיץ, לא יקבלו הצעה להמשיך כאשר גם אלכסנדר קולארוב צפוי לקבל הודעה על שחרורו, שנה לפני סיום חוזהו.

גם העובדה כי קולארוב תופקד בחלק מהמשחקים כבלם, לא שכנעו את גווארדיולה והוא מעוניין כי הוא יעזוב בתקווה לבנות חולית הגנה חדשה סביב ג'ו סטונס וקלאודיו בראבו כאשר השם הבא בפנקס הוא של אמריק לאפורט, שסרב להצטרף לענקית האנגלית הקיץ והאריך את חוזהו באתלטיקו בילבאו.
גם ארבעת המושאלים: ג'ו הארט, ווילפריד בוני, סמיר נאסרי ואלייקים מאנגלה ייפרדו באופן סופי מסיטי, בתקווה כי הם יעשירו את הקופה ויפנו מקום לרכש נוסף כאשר התנאי המשמעותי ביותר של המאמן הוא נושא הגיל. לא ברור מה יעלה בגורלו של ניקולאס אוטמנדי, שלא מצליח להצדיק את תג המחיר הגדול ששולם עליו לוולנסיה.

סימן השאלה המרכזי הוא אודות מעמדו של סרחיו אגוארו, והיחסים שלו עם הצוות המקצועי ממשיכים להיות מעורערים. המאמן הבהיר בתקופה האחרונה כי הוא מעוניין בקון, אולם החיזורים של פפ אחרי פייר אמריק אובמיאנג מבורוסיה דורטמונד עשויים לגרום לקון לנטוש את סיטי. פרננאו, שנחשב לאחד האנשים הקרובים לגווארדיולה ומתכנן להוציא לאור ספר שני על פפ, הבהיר כי השמות הבטוחים ביותר בסגל מבחינת פפ הם קווין דה בראונה, פרננדיניו ודויד סילבה כאשר שמו של אגוארו נשמט בצורה מכוונת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סרחיו אגוארו מנצ'סטר סיטי חוגג עם קווין דה בראונה. רויטרס
ישרוד את המהפכה? אגוארו עם דה בראונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully