וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בכורה למכבי רעננה, 77:67 להפועל מגדל העמק

הקבוצה של ברק פלג כבר לא מושלמת אחרי שספגה 32 ברבע האחרון, מרכוס רלפורד קלע 20 למנצחת. הפועל כפר סבא נצמדה לפסגה עם משכנע על א.ס. רמת השרון, ניצחונות גם לעפולה והפועל רמת גן

מאמן מכבי רעננה ברק פלג. ברני ארדוב
כבר לא מושלם. פלג/ברני ארדוב

המחזור השישי בליגת הלאומית התקיים הערב (שלישי) במלואו והביא עימו את הפסד הבכורה של המוליכה הפועל רעננה להפועל מגדל העמק. הקבוצה של ברק פלג דווקא פתחה טוב יותר והובילה בסיום הרבע הראשון, אך יכולת התקפית מצוינת של המארחת ברבע האחרון, אותו ניצחה 21:32, העניקה לה ניצחון שלישי העונה. מרכוס רלפורד קלע 20 נקודות למנצחת, יבגני חולודוב הוסיף 18. מן העבר השני 20 של סמואל גיבנס לא הספיקו.

הפועל כפר סבא, שהפסידה לראשונה העונה למכבי רעננה ב-31 הפרש, נצמדה אליה מחדש בפסגה עם 51:86 משכנע על א.ס. רמת השרון. אחרי מחצית ראשונה צמודה ניצחה המארחת 9:34 את הרבע השלישי וסגרה עניין דקות ארוכות לפני הסיום. עדי כהן סבן וטרנס ווטסון קלעו 15 נקודות כל אחד, דריק קרקטר הוביל את רמת השרון עם 9.

הפועל באר שבע ספגה את הפסדה השני העונה, 84:68 להפועל עפולה, ופספסה הזדמנות להיצמד גם היא לשתי המוליכות. אוראל לב (23 נקודות) ועומר טל (21) הובילו את הצפוניים לניצחון מרשים, ג'פרי אלן קלע 15 מנגד.

משחקים נוספים:

הפועל רמת גן - מכבי הוד השרון 75:81
הפועל גליל עליון - הפועל נס ציונה 67:68
אליצור קרית אתא - עירוני רמת גן 89:95
מכבי רחובות - הפועל חיפה 80:93

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully