וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה רוצה מקום בשלב הבא

15.11.2016 / 17:46

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב תוכל הקבוצה של מיקי גורקה להעפיל לשלב הבתים השני אם תנצח בחוץ את פריבידזה הסלובקית (19:00, ספורט 5+), כשהפסד עד 23 הפרש גם עשוי להספיק

יוסי ציפקיס

בני הרצליה תוכל כבר מחר (רביעי) להעפיל לשלב הבתים השני של היורופקאפ אם תנצח את פריביזדה הסלובקית (19:00, שידור ישיר בספורט 5+) במחזור החמישי של שלב הבתים של היורוקאפ. הקבוצה של מיקי גורקה מגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות ביתיים במפעל האירופי שהעמידו אותם בשיוויון נקודות עם אקדמיק סופיה בקרב על המקום הראשון. הרצליה תוכל להעפיל גם במקרה של הפסד עד 23 הפרש, אם במשחק המקביל תנצח אקדמיק סופיה את סטיאווה בוקרשט.

עוד בנושא:

"מכבי תל אביב היא אימפריה בשקיעה"
הפועל אילת סיכמה עד סוף העונה עם הפורוורד טוני מיטשל
מכבי תל אביב תעמוד לדין על זריקת מצית על השופט בהרצליה
"חתיכת אפס": מאמן מכבי חיפה יעמוד לדין משמעתי על ההתפרצות מול חולון

שחקני בני הרצליה, כארם משעור, תום מעיין. יוסי ציפקיס
בכושר טוב. משעור ומעיין/יוסי ציפקיס

הרצליה המריאה היום בבוקר לסלובקיה כשהיא במצב רוח נהדר אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ביום שבת בליגה. מאז הניצחון עשו בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי מאמצים לשמור את השחקנים עם הרגליים על הקרקע בידיעה שהפסד עשוי לסבך אותם במאבקי העלייה במחזור האחרון, דבר שבמועדון רוצים להמנע ממנו. מלבד כארם משעור, השחקן הלוהט של ליגת העל כולה, מי שהחל להכנס לכושר טוב יותר במשחקים האחרונים הוא טוריאן גרין, שקלע 20 נקודות בניצחון על מכבי תל אביב, ונחשב למפתח בקבוצה של גורקה.

אם הרצליה תסיים את שלב הבתים במקום הראשון, היא תשחק בבית אחד עם סגנית בית ח', ככל הנראה בויוקמצ'ה הטורקית, וסגנית בית ב', אחת מבין כרונינגן ההולנדית וקורמנד ההונגרית, כשהרביעית תהיה אחת מהקבוצות שתסיימנה במקום השלישי ותעלה. אם הקבוצה מהשרון תעלה מהמקום השני היא תחבור למנצחת בית ד', ככל הנראה נאנטר, מנצחת בית י', טמוסקי מינסק הבלארוסית וקבוצה נוספת מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully