וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתיכת אפס": מאמן מכבי חיפה יעמוד לדין משמעתי על ההתפרצות מול חולון

15.11.2016 / 10:48

עופר רחימי צעק על השופט סמי שמש והורחק, לאחר מכן התנצל: "איבדתי שליטה". אכזבה בחיפה מההפסד, שבו איבדו יתרון 15 בהפסקה, במועדון ישקלו לצרף זר נוסף עקב הפציעה של פיימוס

one

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל בעקבות הרחקתו במשחק אמש (שני) מול הפועל חולון. כזכור, אמש, לקראת סיום המשחק שבו הפסידה חיפה 80:75 לחולון, הורחק רחימי לאחר שהתפרץ לעבר השופט ספי שמש וקרא לעברו "חתיכת אפס". מיד בסיום המשחק התנצל רחימי ואמר "איבדתי שליטה לשנייה בסיום עם השופט ואני מתנצל".

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ישלם את המחיר? רחימי/ברני ארדוב

בחיפה התאכזבו מאוד מההפסד לחולון, לאחר שכבר הוליכו 28:43 בסיום המחצית הראשונה. הירוקים אף הצליחו להחזיק ביתרון בן 9 נקודות כ-6 דקות לסיום, אך באותן דקות ביצעו שגיאה לאחר שגיאה וקלעו רק 6 נקודות עד לסיום, מול ה-20 של חולון שניצחה.

מלבד להתפרצותו של רחימי, גם לסגן יושב ראש הקבוצה ארנון שירן היו טענות קשות כלפי השיפוט, וכפי שפרסמנו אמש, צעק במסדרונות האולם לעבר מאמן חולון דן שמיר: "אני יודע מה מערכת היחסים בינך לבין ספי שמש". הדברים כמעט הובילו לעימות חריף ביניהם. שירן אף חזר על הדברים בפני משקיף המשחק שאול יהלום, וביקש ממנו לציין זאת בדוח שלו.

כזכור, חיפה הודיעה אמש על צירופו של עוזר המאמן הוונצואליאני דניאל סאונה, שהיה חלק מנבחרת ונצואלה למשחקים האולימפיים בריו, וכמו כן אימן בליגות הבכירות במדינתו. במועדון ישקלו בתקופה הקרובה אם לצרף שחקן זר נוסף במקומו או לצדו של הסנטר ג'אריד פיימוס, שנפצע לפני כשבועיים וייעדר לפחות עוד שלשוה שבועות מפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully