וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גורן: "יש לסטרשנוב את כל מה שצריך כדי להחליף אותי"

15.11.2016 / 16:16

בהתאחדות לכדורגל יתכנסו ברביעי כדי לבחור את נשיא בית העליון החדש, הנשיא המכהן סימן את המחליף הראוי לטעמו וסיכם את הקדנציה: "בארבע השנים הפכנו את בית הדין העליון לגוף שיפוטי מקצועי"

אמנון סטרשנוב שופט בית המשפט המחוזי לשעבר. מגד גוזני
מחכה להחלטה. סטרשנוב/מגד גוזני

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל השופט בדימוס אורי גורן צפוי לסיים בקרוב את כהונתו, וככל הנראה יוחלף על ידי השופט אמנון סטרשנוב, המכהן כחודש כחבר בצוות הדיינים של בית הדין העליון בהתאחדות לכדורגל.

עוד בנושא:

מולנסטיין בונה על גוזלן. מקורבי דמארי: "סביר שיחזור לישראל"

דיין ההתאחדות לכדורגל השופט אורי גורן. קובי אליהו
סימן את המחליף. אורי גורן/קובי אליהו

מחר (רביעי) בצהריים תתקיים ישיבה מיוחדת בהתאחדות לכדורגל במהלכה צפויים חברי בית הדין העליון לבחור את האיש אשר יחליף את גורן. המועמד המוביל הוא שופט העבר שטרשנוב ומי שתומך ומריץ אותו לתפקיד הוא נשיא בית הדין העליון היוצא, גורן. האחרון סיפר היום: "יש לסטרשנוב את כל מה שצריך כדי להחליף אותי. הוא בא מתחום הכדורגל והספורט, ובקיא היטב בכל מה שצריך. הוא היה שופט בעברו ולכן אני תומך בו לתפקיד, וחושב שהוא הכי ראוי".

גורן סיפר כי הוא עוזב את תפקידו בסיפוק רב אחרי קצת יותר מארבע שנים ולשאלה מה הדבר הכי חשוב שהוא עשה במהלך כהונתו הוא השיב: "הבאתי אנשים מצויניים לבית הדין העליון. הפכנו בארבע השנים את בית הדין העליון לגוף שיפוטי מקצועי מהדרגה הגבוהה ביותר".

השופט סטרשנוב אמר לקראת בחירתו לתפקיד: "אני לא מעודכן בכל מה שקשור למועמדים נוספים שרוצים להיות בתפקיד נשיא בית הדין העליון. את כל הדברים האלה אדע רק ברביעי, אני בהחלט מעוניין בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully