וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין בונה על גוזלן. מקורבי דמארי: "סביר שיחזור לישראל"

15.11.2016 / 11:50

למרות העומס הצפוי בחלק הקדמי, המאמן אומר בשיחות סגורות כי הוא בונה על שחקן הבית. מחירו של חלוץ לייפציג צנח, מקורביו טוענים: "אנשים לא שכחו מה עשה בישראל, הוא בכושר גופני טוב"

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

"עומר לא יחזור ללייפציג. סביר מאוד שיחזור לישראל. הוא אמנם לא שיחק הרבה, אבל נמצא בכושר גופני טוב מאוד, אנשים לא שכחו מה הוא עשה כאן". כך אמרו אתמול (שני) בסביבתו של עומר דמארי בעקבות הידיעה אתמול לפיה במכבי חיפה שוקלים להחזיר את השחקן לישראל. בסביבתו של החלוץ דיווחו אתמול על התעניינות גם מהפועל תל אביב, אבל לאור המצב הכלכלי של הקבוצה כרגע לא בטוח שהמועדון בו הוא רוצה לשחק יוכל לעמוד בשכרו וגם בסכום ההעברה.

"עד לפני שנה נראה היה שלייפציג תיפרד ממנו תמורת שלושה מיליון יורו לפחות, אחרי שקנתה אותו בסכום שיא של שבעה מיליון. היום המחיר עבור דמארי שפוי. יכול להיות שעסקה כזאת היום תהיה עבור מחיר סמלי", אמר מקורב לעסקה. רק לפני קצת יותר משנתיים, דמארי סיים עונת שיא בהפועל תל אביב, כשכבש 26 שערים. הוא עבר לאוסטריה וינה ובלט עם שמונה שערים ב-13 הופעות, אבל עסקת הענק עם הגרמנים הפחיתה מעט ממעמדו בעונה שעברה הוא כבש ארבעה שערים ב-16 הופעות במדי רד בול זלצבורג, ומשם נדד לחצי עונה בארצות הברית, שם לא מצא את מקומו בהרכב.

עוד בנושא:

"הפתרון היחיד עבור עומר דמארי הוא לעבור קבוצה כמה שיותר מהר"
ניקיטה רוקאביציה החלים וחזר לאימונים של מכבי חיפה לקראת כפר סבא

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
המחיר ירד. דמארי/רויטרס

כפי שפרסמנו אתמול, חיפה רוצה לצרף שחקן התקפה למרות עומס מסוים בסגל החלוצים שלה. בשיחות סגורות הביע רנה מולנסטיין את רצונו לקדם את שובל גוזלן, שבמועדון טוענים כי הוא "יכול להפוך לחלוץ מוביל בכדורגל הישראלי בשנים הקרובות". בנוסף ליכולת הטובה של אלירן עטר, המאמן מאמין מאוד בניקיטה רוקאביציה אך המטרה היא לצרף שחקן נוסף שיגביר עוד יותר את התחרות בחלק הקדמי. לגבי פלט, במועדון הודו אתמול כי ישנה התלבטות לגבי הארכת ההסכם אך ההחלטה תתקבל רק סמוך לסיום העונה, ולא כעת. שחקנים בקבוצה גוננו אתמול על החלוץ ואמרו כי פלט צריך להמשיך גם בעונה הבאה במועדון. "הוא השחקן היעיל ביותר שלנו וצריך להוביל את ההתקפה", אמרו.

ומי כן יעזוב? בחיפה נוטים להיפרד מאיאד אבו עביד במהלך חלון ההעברות הנוכחי. השחקן טרם קיבלה הודעה על כך, אבל נראה כי הוא לא מוצא את מקומו בסגל של רנה מולנסטיין וייתכן שיושאל. פיראס מוגרבי מקווה לקבל הזדמנות נוספת. בתחילת העונה בחיפה היו סבורים כי הוא יהיה אחד השחקנים המובילים בקבוצה, אולם מאז חל פיחות מסוים במעמדו. היום (18:00) תתארח הקבוצה למשחק אימון בנשר. מחר בשעה 17:00 קבוצת הנוער תשחק בליגת האלופות מול דינמו מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully