וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפתרון היחיד עבור עומר דמארי הוא לעבור קבוצה כמה שיותר מהר"

מכבי חיפה והפועל תל אביב עוקבות בציפייה: ר.ב לייפציג מנסה להיפטר מחוזהו של החלוץ, שסיים בצורה בינונית למדי את תקופת ההשאלה בניו יורק. בגרמניה מדווחים: לא בונים עליו להווה או לעתיד

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
מה הלאה? דמארי/רויטרס

עומר דמארי שוב במבוי סתום. החלוץ בן ה-27 סיים בשבוע שעבר את תקופת ההשאלה בניו יורק רד בולס בקול ענות חלושה והוא חוזר כעת לקבוצת האם שלו, ר.ב לייפציג. הבעיה: גם הקבוצה הגרמנית לא ממש ששה להשתמש בשירותיו ועל פי דיווחים בתקשורת הגרמנית כבר מנסה להיפטר מהחוזה שלו, שיסתיים בקיץ 2018. דמארי נשלח לחצי עונת השאלה בארצות הברית מתוך תקווה שיחזיר לעצמו את הביטחון ואת כושר ההבקעה, אבל הוא שותף בחמישה משחקי ליגה בלבד - כולם כמחליף - ולא הרשית אפילו פעם אחת. אם לא די בכך, לאחרונה הוא גם ספג פציעה.

"לייפציג לא מרוצה ממצב העניינים הנוכחי עם דמארי. הישראלי הגיע מרד בול זלצבורג אבל לא הצליח לענות על הציפיות ולו לרגע", נכתב באתר הגרמני 'ניוזבאזטרס', המסקר את הקבוצה מקרוב. "הוא לא נתן תוצרת בניו יורק ובמשחקו האחרון בקבוצה הורחק. בכל מקרה יש לו מעט מאוד אופציות כרגע. מצבת החלוצים של לייפציג עמוסה מדי ואין לו מקום. נראה שהפיתרון היחיד עבורו הוא לעבור לקבוצה אחרת, ועדיף כמה שיותר מהר".

נראה שהאופציות העיקריות של דמארי מתרכזות בישראל. מכבי חיפה והפועל תל אביב כבר הוזכרו בהקשרים שונים כמועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully