וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיסור החדש של גווארדיולה על שחקני סיטי: אין סקס אחרי חצות

אחרי שדרש מהשחקנים להפסיק לאכול פיצה ולשתות משקאות מוגזים, מאמן התכולים ממשיך להכתיב חוקים מיוחדים. סמיר נאסרי: "הוא אמר לנו שהוציא ממסי את המיטב רק כששלט בחיי המין שלו"

אימג'בנק GettyImages

פפ גווארדיולה נודע בשיטות האימון הייחודיות שלו, אבל הדרישות המשונות שהוא מעביר לשחקני מנצ'סטר סיטי ממשיכות להפתיע. כבר ביומו הראשון בתפקיד גיבש פפ רשימה של תקנות מחמירות בנוגע להתנהלות השחקנים במתחם האימונים וגם, אולי בעיקר, מחוצה לו. אחרי שאסר על השחקנים לאכול פיצה ודרש מהם להפסיק לצרוך משקאות מוגזים, בא האלתור החדש פרי מוחו הקודח של המאמן: אסור לקיים יחסי מין עם בנות הזוג אחרי חצות.


עוד במנצ'סטר:

הדרישות החדשות של ז'וזה מוריניו מהנהלת מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד קבוצת הכדורגל עם ממוצע השכר הגבוה בעולם

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מפתיע כל פעם מחדש. גווארדיולה/רויטרס

לטענת גווארדיולה, להרגלי המין של השחקנים ישנה חשיבות מכרעת בכל הנוגע להימנעות מפציעות וליכולת שהם מפגינים על המגרש באופן כללי. סמיר נאסרי, שהספיק לבלות זמן קצר בסיטי בעידן פפ גווארדיולה לפני שהושאל לסביליה, אישר את הדברים וסיפר מה עמד מאחורי הדרישה החריגה. "פפ מעודד את השחקנים לקיים כמה שיותר יחסי מין, אבל אסור שזה ייעשה אחרי חצות, גם אם למחרת יש יום חופשי", סיפר לל'קיפ בראיון שפורסם אמש. "ההיגיון שעומד מאחורי זה הוא שלשחקן כדורגל, או לכל אדם שעוסק בפעילות פיזית יומיומית, דרושות לפחות שמונה שעות שינה בלילה. אם הוא לא יעמוד בתנאי הזה, הוא עלול להיות חשוף יותר לפציעות וכמובן שהוא יתעייף יותר".

עוד טוען גווארדיולה כי האיסור הזה הוא שסייע לו להוציא את המיטב מכמה מגדולי הכדורגלנים בדור הנוכחי, כולל ליאו מסי ורוברט לבנדובסקי. "פפ אמר לנו שאם מסי היה מפסיק להקפיד בעניין הזה, הוא היה נפצע בתדירות גבוהה כי הגוף שלו לא היה עומד בעומסים. הוא אמר שרק כשהתחיל לשלוט ביחסי המין של ליאו, הוא הצליח להוציא ממנו את המקסימום", סיפר נאסרי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה עם שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
"תישן טוב". גווארדיולה ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully