וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": "עומר אצילי במבוי סתום, הוא מתרגל למגע הספסל"

באתר האינטרנט הפופולארי סקרו את מצבו של קשר גרנאדה, ששיחק 10 דקות בלבד בחמשת המחזורים האחרונים: "המאמן החדש אלקרס מעדיף את קרסלה וקואנקה. אצילי מקווה שיהיה לו עוד צ'אנס"

אימג'בנק GettyImages

באתר האינטרנט הספרדי "מארקה" החליטו שהידיעה היומית שעוסקת בגרנאדה תוקדש הבוקר (ראשון) לעומר אצילי. הקשר הישראלי שנרכש מבית"ר ירושלים תמורת 750 אלף יורו, ממעט לשחק בשבועות האחרונים ובחמשת משחקי הליגה האחרונים שותף במשך 10 דקות בלבד. במחזור האחרון - 1:1 ביתי נגד דפורטיבו לה קורוניה - הוא לא נכלל בסגל.

ב"מארקה" כתבו: "גרנאדה ניסתה להימנע מבזבוזים גדולים במהלך הקיץ, אבל הוציאה את פנקס הצ'קים כדי לסגור את רכישת עומר אצילי. הישראלי הגיע לרכבת שכבר נמצאת בתנועה, אבל לא היה לו זמן התסגלות. למאמן פאקו חמס היו חסרונות ועד מהרה הוא נאלץ לתת לו דקות משחק. בהופעות הבכורה שלו, נגד אייבר, אפשר היה לראות הבזקים מהפוטנציאל שלו".

באתר המדרידאי הוסיפו: "המאמן מקורדובה המשיך לתת אמון באצילי, אבל התוצאות היו לא טובות והישראלי ירד לספסל ואיבד את המקום למהדי קרסלה. שינויי המאמנים נתנו לו את הצ'אנס לשכנע את לוקאס אלקרס ולתפוס תפקיד מוביל, אבל המאמן החדש העדיף את קרסלה או קואנקה. בימים אלו אצילי מתרגל למגע הספסל, אבל הוא מקווה לקבל הזדמנות נוספת".

עוד בנושא:

זועק אצילי: מצבו הבעייתי של עומר אצילי בגרנאדה
במקום הכי לא צפוי: מדור הליגיונרים עם אופיר מרציאנו

עומר אצילי שחקן גרנאדה. GettyImages
אלקרס פחות מאמין בו כרגע. אצילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully