וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט זעם: "קופחנו ונגזלנו, כאלה שופטים משבצים למשחק כזה?"

מאמן דרושפאקה הפנה אצבע מאשימה אחרי שספג הפסד שלישי בליגה הטורקיתי: "ליגה כזו איכותית צריכה גם שופטים איכותיים. לא בכל יום רואים כאלה הבדלים במספר הזריקות מקו העונשין. חבל מאוד"

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
לא רגוע. בלאט/GettyImages

דרושפאקה ממשיכה לקרטע. הקבוצה של דיוויד בלאט ספגה אמש (שבת) הפסד ליגה שלישי, כשנכנעה 77:75 לבשיקטאש ונותרה במקום השישי בלבד. הטורקים אמנם גירדו ניצחון ביתי על באמברג בסוף השבוע, אבל בשבועות האחרונים מגלים יכולת בינונית ומאזנם בליגה עומד על 3:3. מה שעוד יותר מרתיח את בלאט זו העובדה שכל שלושת הפסדי הליגה - מול באנביט, פנרבחצ'ה ובשיקטאש - באו אחרי משחקים צמודים שהוכרעו בדקה האחרונה.

אמש המאמן הישראלי כבר הוציא את קצפו על השופטים. "אלה שופטים לרמה הזאת? באמת, אלה שופטים לרמה הזאת?", אמר בכעס במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק. "אחרי משחק כזה חייבים לדבר על השיפוט. לא בכל יום רואים קבוצה אחת שהלכה 26 פעמים לקו וקבוצה אחרת שהולכת 13 פעמים בלבד. הלכנו לקו פעמיים בלבד במחצית השנייה, התעלמו מהרבה עבירות שהיו צריכות להישרק לזכותנו. בשיקטאש הייתה מאוד אגרסיבית מתחת לסלים ולא נענשה על כך. במשחק הקודם מול פנרבחצ'ה אמנם הפסדנו, אבל הערכתי את השופטים. בליגה איכותית כמו הליגה בטורקיה השופטים גם צריכים להיות ברמה גבוהה, הם צריכים להתאים את עצמם לרמה".

הצרות של בלאט לא נגמרות בכך: ביום שלישי ממתין לו משחק בית מול הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה ביורוליג, צסק"א כמובן, וביום שישי מחכה לה משחק חוץ קשה מול גלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully