וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ליגה שלישי לבלאט ודרושאפקה: 77:75 מול בשיקטאש

יומיים אחרי הניצחון הדחוק על באמברג ביורוליג, בלאט ושחקניו נכנעו בחוץ מול הקבוצה החזקה שנהנתה מ-28 נקודות של הסנטר הקרואטי ולדימיר שטימאץ. ברצלונה ניצחה את מורסיה בספרד

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
עוד הפסד ליגה. בלאט/GettyImages

אחרי הניצחון הדחוק על באמברג ביורוליג לפני יומיים, דרושאפקה של דיוויד בלאט נחלה הערב (שבת) את הפסדה השלישי בליגה הטורקית כשנכנעה בחוץ מול בשיקטאש החזקה 77:75 אחרי מותחן גדול ומשחק צמוד מאוד. שלשה של אדריאן מורמן 30 שניות לסיום עוד קבעה שוויון 75, אבל סטרוברי קלע מהקו בצד השני ובראד ונאמייקר החטיא את הזריקה האחרונה של קבוצתו. מי שגנבו את ההצגה במשחק הזה הם אוהדי בשיקטאש המשולהבים שסיפקו אווירה מחשמלת ולקראת הסיום גם גרמו לעצירת המשחק למספר שניות ובסיומו חגגו בגדול.

ולדימיר שטימאץ הסנטר הקרואטי חגג על בלאט עם 28 נקודות בצבע. סקוטי ווילבקין תרם 12 נקודות לקבוצה של בלאט, אדריאן מורמן תרם 11 שלא הספיקו. המארחים התבססו במקום השלישי בעקבות הניצחון הזה בעוד שקבוצתו של בלאט נותרה במקום השמיני ותפסה מרחק מהצמרת. בעוד ארבעה ימים מצפה לדרושאפקה עוד משחק סופר קשה ביורוליג כשתארח את צסק"א מוסקבה אלופת אירופה ותנסה להשיג ניצחון חמישי במפעל.

seperator

ברצלונה רשמה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 83:99 על מורסיה במחזור השביעי בספרד. רבע שלישי של 22:34 עשה את עיקר ההבדל עבור הקבוצה של יורגאס ברצוקאס. טייריס רייס ופטרי קופונן קלעו 23 נקודות כל אחד עבור המנצחת ואנטה טומיץ' סיים עם 16. פקונדו קמפאצו הוביל את מורסיה עם 24 נקודות ואקס מכבי תל אביב, ויקטור פבראני, קלע 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully