וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אנתוני היליארד שוחרר

11.11.2016 / 12:11

הכתומים החליטו לשחרר את הפורוורד האמריקאי (30, 1.93) שקלע 12.5 נק' למשחק בליגה ו-8.2 נקודות למשחק באירופה כדי לפנות כסף לרכז זר שישלים את הסגל. היליארד הוצע לנהריה ואשדוד

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שישי) על שחרורו של הפורוורד האמריקאי אנתוני היליארד שהצטרף לקבוצה בתחילת העונה. לכתומים הייתה אופציית יציאה מחוזהו של השחקן, והוחלט לנצלה כשהמטרה היא לצרף כבר בימים הקרובים רכז זר שישלים את הסגל. היליארד עשוי להישאר בארץ, כששתי קבוצות שמועמדות לקלוט אותו הן עירוני נהריה, שתפגוש מחר (19:30, ספורט 5) את הכתומים, ואם יעשו זאת ישחררו את ניק פאוסט, וכן מכבי אשדוד/באר טוביה, שמנסה במקביל לצרף את לקווינטון רוס ששוחרר מהפועל אילת.

הידיעה על שחרורו הצפוי של היליארד

שחקן מכבי ראשון לציון אנתוני היליארד. ניב אהרונסון
שילם את המחיר. היליארד/ניב אהרונסון

היליארד (30, 1.93) הצטרף לקבוצה אחרי שאשתקד רשם עונה טובה מאוד במינסק, והיה אמור להיות הזר החמישי. משחק הבכורה שלו בליגת העל היה מוצלח מאוד כשצלף 25 נקודות נגד הפועל תל אביב, אך מאז חלה ירידה ברמתו, ובשלושת המשחקים שלאחר מכן קלע 8.3 נקודות בממוצע ובסך הכל רשם 12.5 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בארבעה משחקים. בליגת האלופות רשם 8.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק.

ראשון לציון מחפשת אחר רכז זר כבר למעלה משבועיים מאז שחרורו של ג'ו ג'קסון שלא התאים מקצועית וחברתית ושוחרר מבלי ששיחק יותר מדי. בקבוצה שקלו את מועמדותו של דרווין קיצ'ן שחתם לבסוף בעירוני נהריה וכן היו מעוניינים בגרגורי ורגאס, שעדיין נמצא על הפרק אם לא יימצא שחקן בשבועיים הקרובים. ורגאס נסע לפלורידה לשהות לצד אשתו שאמורה ללדת השבוע, ולכן לא יוכל להצטרף לקבוצה בתקופה הקרובה. הקבוצה הפסידה את שני משחקיה האחרונים בליגת האלופות, וכן עדיין לא ניצחה משחק חוץ בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully