וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר נגד השיאים, קרי "לא נמאס", וייד לא נרגע מ"הערב המוזר בחיי"

סיכום הלילה ב-NBA: מאמן גולדן סטייט מסביר למה מנע מדוראנט לשבור את השיא של ג'ורדן, קרי שוב קולע שלשות מהחצי. וגם: וייד מתעלם מהאימייל של ריילי ומספר על "המשחק היחיד שרציתי שייגמר"

צילום מסך

בווידאו: דיוויד ווסט נגד דונלד טראמפ

למשך ערב אחד דווין וייד שכח מהמשקעים שנותרו בינו לבין ראשי מיאמי. למרות שעזר לבולס שלו להנחיל להיט הפסד 98:95, 'פלאש' התקבל בברכה על ידי האוהדים שהעריצו אותו במשך 13 שנה ונראה נרגש מאוד בסיום. "זה המשחק הכי מוזר והכי גרוע שהייתי שותף לו בקריירה. לא יכולתי לחכות לרגע שהוא יסתיים", אמר וייד, שבסיום זכה לתשואות רמות מהאוהדים ונראה על סף דמעות. "זה פשוט מוזר, לשחק מול האנשים שלך. האווירה הייתה נפלאה. אני מעריך מאוד את התשואות, את קבלת הפנים. אבל המשחק עצמו היה לי מוזר מאוד".

עוד בנושא:
גולדן סטייט הביסה, וייד ניצח את מיאמי, ניצחון בכורה לניו אורלינס
אובמה בביקור הקבאלירס בבית הלבן: "קליבלנד זו עיר האמונה"
דירוג ESPN: דייויס 6, פול 7, הארדן 8, ג'ורג' 9, לילארד 10

דווין וייד, שיקגו בולס, עם מדלין אריסון, מבעלי מיאמי היט. AP
התרגש. וייד עם מלני אריסון, מבעלי ההיט/AP
דווין וייד, שיקגו בולס, מודה לאוהדי מיאמי היט. AP
דווין וייד, שיקגו בולס, מודה לאוהדי מיאמי היט/AP

בימים האחרונים וייד לא הסתיר את המוטיבציה המיוחדת שלו לנצח את קבוצתו לשעבר, שנתנה לו ללכת במפתיע עם החלטה שנויה במחלוקת של הנשיא פט ריילי. וייד וריילי, שהיו ביחסים מצוינים בעבר, מסוכסכים מאז המהלך הדרמטי, אף שהנשיא שלח מייל פיוס לפני המשחק. "אני מקווה שהוא קיבל את זה. אתה יודעים איך החבר'ה האלה מחליפים כל הזמן מספרי טלפון וכתובות אימייל...", אמר ריילי לפני המשחק. וייד, שלא התרשם מהמאמץ של ריילי, אמר עוד לפני המשחק ש"לא היה לי זמן לקרוא את זה עדיין, אולי אעשה זאת במטוס בדרך חזרה. אין לי מה ללבן איתו, הוא שמע בתקשורת את כל מה שהיה לי להגיד".

"כשנכנסתי לאולם נזכרתי באליפויות, ברגעים הגדולים, בעונת הרוקי, בסל הניצחון הראשון שלי. זה מרגש, מרגש מאוד", הוסיף. וייד סיים את המשחק עם 13 נקודות ודייק באחוזים נמוכים (5 מ-17 מהשדה), אבל עשה כמה מהלכים גדולים בדקות הסיום, כולל שתי קליעות עונשין אחרי עבירה שנויה במחלוקת של ג'סטיס ווינסלו. "אני מודה, קיבלתי שריקה של שחקן ותיק. לא כל אחד היה מקבל אותה", אמר, בעוד ווינסלו עצמו נשמע כעוס למדי על השריקה המכרעת: "לא הסכמתי איתה. אני חושב ששרקו לזכותו רק בגלל המעמד, בגלל שהוא חזר לפה. אם זה היה עוד משחק רגיל הוא לא היה מקבל כל כך הרבה כבוד".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, זאזה פאצ'וליה. AP
נו הארד פילינגס? דוראנט/AP

גולדן סטייט ממשיכה להתחבר לאט לאט. הווריירס הביסו הלילה 101:125 את דנבר, כשסטף קרי ממשיך את כושר הקליעה הקטלני שלו ומסיים הפעם עם 7 שלשות ו-33 נקודות. אבל הסיפור הגדול יותר הוא הרצפים שמסתיימים לווריירס: בשבוע שעבר רצף 157 המשחקים של סטף עם לפחות שלשה אחת נקטע, והלילה הגיע תורו של קווין דוראנט, שסיים עם 19 נקודות "בלבד" - מה שעצר רצף של 72 משחקים - יותר משנה - בהם קלע למעלה מ-20 נקודות. דוראנט יכול היה לעקוף את מייקל ג'ורדן וליצור את הרצף השלישי הכי ארוך בהיסטוריה, אבל סטיב קר הוריד אותו לספסל חמש דקות לסיום ולא אפשר לו לחזור, בעיקר משום שהמשחק כבר הוכרע.

"היה כיף כל עוד הרצף נמשך, היה נחמד להיות מוזכר לצד כל כך הרבה שמות גדולים, אבל יש לי מטרות גדולות יותר", אמר דוראנט, בעוד סטיב קר הסביר את החלטתו. "שום דבר לא חשוב לחבר'ה שלנו מלבד הניצחון. אין לי שום כוונה להתעסק עם אלוהי הכדורסל. אם רוצים לתת לשחקן מסוים לשבור שיא כלשהו, צריך לזכור שמעמידים אותו בסכנת פציעה. המשחק היה גמור, הוא כמעט קרא לו לספסל. אז הוצאתי אותו, ואין לו שום בעיה עם זה. יהיו לנו עוד הרבה עניינים כאלה במהלך העונה".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט. AP
אין חוק התיישנות. קרי/AP

הווריירס יכולים להתנחם בכך שהניצחון הלילה קבע שיא NBA נוסף, של 96 משחקים ללא הפסד במשחקים בק-טו-בק. יוטה החזיקה בשיא הקודם. הרבה מזה בזכות סטף קרי, שממשיך ללהוט. אחרי שקבע שיא שלשות למשחק אחד (13) מול דאלאס, MVP העונה שעברה הסתפק ב-7 על חשבון הנאגטס, כולל שלשה משוגעת במיוחד - שהזכירה קצת את תקופת השיא שלו בעונה שעברה - כמעט מהחצי. "אני בסך הכל מנסה להיות עצמי. ברור שביטחון הוא הכל פה, אבל אני חייב לשמור על יציבות", אמר קרי. סטיב קר הוסיף ש"ראיתי כבר הכל מסטף, אני איתו מספיק זמן, אבל עדיין הוא מצליח לבדר אותי ולגרום לי להתמוגג בכל פעם מחדש. השלשה שהוא קלע כמעט מהחצי...ראיתי את זה הרבה פעמים, אבל זה אף פעם לא נמאס. אין לזה חוק התיישנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully