וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ESPN: דייויס 6, פול 7, הארדן 8, ג'ורג' 9, לילארד 10

הטופ 10 של שחקני ה-NBA על פי הרשת החל להיחשף לאיטו, כאשר כוכב ניו אורלינס והסקורר האימתני מיוסטון סבלו מירידה קלה. בחמישייה הגדולה: לברון, קוואי, דוראנט, ווסטברוק וקרי

צילום מסך

בווידיאו: דייויד ווסט מדבר על הבחירה בטראמפ

דירוג שחקני ה-NBA של ESPN מתקרב לשיאו והיום (חמישי) נחשפו השחקנים במקומות 6-10, רגע לפני הטופ של הטופ.

את המקום השישי תפס אנתוני דייויס, הפורוורד המפלצתי של ניו אורלינס, שירד ארבע מקומות מהעונה שעברה. דייויס היה בתחילת העונה שעברה השם החם בליגה, אבל היכולת החלשה של הפליקנס פגעה בו והוא גם עבר ניתוח וסיים את העונה במרץ. את העונה הנוכחית הוא פתח עם כמה תצוגות מפלצתיות, אלא שגם הפעם נראה שהקבוצה מהביג איזי לא תנצח יותר מדי.

שביעי דורג כריס פול. הרכז של הקליפרס, שמעולם לא הגיע לגמר המערב, כבר בן 31. אולי הפעם זה יצליח ואם לא, ייתכן שהטריו עם בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן יתפרק בעיר המלאכים. פול דורג שישי בעונה שעברה.

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
העונה הקודמת לא הייתה מבריקה עבור "הגבה". והפעם? דייויס/AP

במקום השמיני, ירידה של שלושה מקומות, ניצב ג'יימס הארדן. אחד הנשקים ההתקפיים הטובים בליגה סבל מעונה בינונית, בטח בסטנדרטים הגבוהים שהציב וכעת, בלי דווייט הווארד וכשיוסטון היא הקבוצה שלו ורק שלו, הוא מנסה להשתקם.

פול ג'ורג' תופס את המקום התשיעי, אחרי שדורג 26 בלבד בעונה שעברה. הסמול פורוורד הנפלא השתקם בצורה מלאה מהפציעה האיומה שעבר והוא מציג יכולת מצוינת בשני צדי המגרש כעת.

עשירי נבחר דמיאן לילארד, כוכב פורטלנד, שקפץ חמישה מקומות מהעונה שעברה. לאחר העזיבה של למרכוס אולדריג', הבלייזרס הפכו לקבוצה של לילארד והוא הגיב לכך נהדר, כאשר זכורה בעיקר ההצגה האדירה שלו בניצחון על גולדן סטייט בעונה הסדירה הקודמת.

מחר צפויה להיחשף החמישייה המובילה, שם יהיו לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט, סטפן קרי וקוואי לאונרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully