וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן לא הגיע לנבחרת בטענה שהוא פצוע: "מבין שזה לא נראה טוב"

10.11.2016 / 16:27

שוער בית"ר ירושלים זומן בעקבות הפציעה של אופיר מרציאנו, אך במועדון אמרו כי הוא לא כשיר. "אני לא מזייף אף פציעה, אני תמיד שמח לשרת את הנבחרת ומגיע ראשון כשקוראים לי", הסביר

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

בעיות בנבחרת ישראל לפני המשחק מול אלבניה ביום שבת (21:45, ערוץ 1). לאחר הניפוי של ניר ביטון מהסגל בעקבות עבירת משמעת, גם שוער היברניאן, אופיר מרציאנו, שוחרר בעקבות העובדה שהוא לא כשיר. מי שזומן במקומו הוא שוער מכבי פתח תקוה, דני עמוס.

עם זאת, עוד לפני זימונו של עמוס, בנבחרת בדקו את האופציה של זימון שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן, אך בבית"ר אמרו, כך לטענת גורמים בנבחרת, שהשוער עצמו פצוע. יש לציין שקליימן שיחק היום (חמישי) 45 דקות במשחק אימון בקבוצה, ולכן בנבחרת הביעו פליאה בעקבות השתלשלות האירועים. שחקן המקורב לקליימן אמר היום: "בנבחרת לא בונים עליו, בוריס לא צריך להיות שוער חמישי".

קליימן ראה שלוח הזמנים של הפציעה וההודעה שלו לא נראים טוב ושלח הודעות למאמן אלישע לוי ולניר דוידוביץ' והסביר את האירועים. קליימן הסביר כי הוא סוחב את הפציעה כבר תקופה ובתחילת המחצית השנייה של משחק האימון הרגיש שוב כאבים וביקש לצאת.

"אני מבין שזה לא נראה טוב שההודעה על הפציעה הגיעה בדיוק כאשר בדקו אם אני יכול להגיע לנבחרת", הסביר קליימן, "אבל אני לא מזייף אף פציעה והודעתי עליה גם לצוות הנבחרת. אני תמיד שמח לשרת את הנבחרת ומגיע ראשון כשקוראים לי, עשיתי תנועה לא נכונה במשחק ופציעה קטנה שמשכתי חזרה על עצמה, זו הסיבה שאני לא מצטרף לנבחרת".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל: ניר ביטון לא תורגל ומחה, לוי שחרר אותו מהנבחרת
רמי גרשון נוסה כמגן שמאלי, לביא וביטון תורגלו לסירוגין

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
פצוע? קליימן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully