וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "החברות שלי ושל כיאל מראה כי הדת לא משנה, כולנו בני אדם"

צמד הישראלים של ברייטון התראיינו לאתר פיפ"א ודיברו על החיים המשותפים יחד: "אין תחושה טובה יותר מלהיות עם מישהו שגדלת איתו", וגם על השאיפות: "חולמים להגיע למונדיאל, הכל אפשרי בכדורגל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תתמודד ביום שבת הקרוב מול אלבניה במוקדמות מונדיאל 2018 (21:45, ערוץ 1). הנבחרת של אלישע לוי ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה בקמפיין, אך לא הציגה יכולת משכנעת במיוחד. מי שכן הבריקו היו שני שחקני ברייטון והנבחרת, תומד חמד ובירם כיאל, שהראו כי השנים האחרונות באנגליה עשו להם טוב מבחינה מקצועית. היום (חמישי) התראיינו השניים לאתר פיפ"א ודיברו על החיים המשותפים באנגליה, החברות ביניהם והשאיפות המקצועיות.

"כאשר חבר שלך ומישהו שגדלת איתו מצטרף אליך לקבוצה במדינה אחרת - אין תחושה טובה יותר מזו", אמר כיאל, שגדל עם חמד במכבי חיפה. החלוץ שהגיע לקבוצה האנגלית חצי שנה אחרי הקשר, נזכר באותה תקופה: "תומר שאל אותי כמה שאלות על הקבוצה ועל העיר, כשגם המאמן והאנשים במועדון שאלו אותי עליו. אמרתי להם שהוא לא מקצוען מספיק ושהוא לא בחור טוב (צוחק). כמובן שאמרתי עליו רק דברים טובים".

עוד בנושא:

"היינו לחוצים מול ליכטנשטיין. אלבניה יודעת לעשות הגנה"

שחקני נבחרת ישראל תומר חמד, עומר דמארי, רועי קהת, בירם כיאל, אבי ריקן. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"קודם כל אנחנו בני אדם". חמד וכיאל/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

גם חמד התייחס למערכת היחסים הטובה בין השניים: "אנחנו מכירים אחד את השני מגיל צעיר. זה נחמד מאוד עבורנו לשחק בברייטון יחד ולחלוק את החיים שלנו ביחד. הילדים שלנו חברים טובים, ואנחנו כמו משפחה אחת שנהנית מהחיים. כמובן שהעובדה שהכרתי את בירם עזרה לי מאוד והפכה את המעבר שלי לברייטון לקל יותר".

השניים התייחסו גם לנושא הדת, אצליהם ובישראל: "יש הרבה ערבים ויהודים שחיים יחד בישראל. עבורנו זה אמנם שונה, כי גדלנו יחד ואנחנו חיים יחד באנגליה, אך אני חושב שכך זה צריך להיות עבור כולם", אמר חמד, שהמשיך: "הדת לא משנה, קודם כל אנחנו בני אדם ואני ובירם יכולים להראות את זה. לא משנה מאיפה אתה או מה הדת שלך, אני לא חושב שהנושאים האלה צריכים להיות מעורבים לא רק בכדורגל, אלא בכלל בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני ברייטון חוגגים, תומר חמד (במרכז), בירם כיאל (עם הגב). GettyImages
"כרגע ננסה להגיע למקום השלישי בבית"/GettyImages

חמד דיבר על התקופה שלו בליגה הספרדית: "זה היה מיוחד עבורי לשחק נגד השחקנים הטובים ביותר בעולם, אלו היו שנים מיוחדות מאוד. גם המשחק מול ספרד יהיה מיוחד כשאפגוש את אותם שחקנים פעם נוספת. החיים שם נחמדים ואולי יום אחד אסיים שם את הקריירה".

גם כיאל התייחס לרגע מיוחד, ולמפגש הראשון שלו עם אנדראה פירלו, אחד השחקנים האהובים עליו: "זה היה עם סלטיק ב-2013 כשהפסדנו ליובנטוס. זה היה מיוחד מאוד עבורי, אתה תמיד חולם לשחק נגד השחקנים שאתה מעריץ. באותה תקופה אשתי היתה בהריון, ולא החלטנו בנוגע לשם. למרות שהוא הוחלף בדקה ה-70, הוא חיכה לי במנהרה והחליף איתי חולצות, אז אמרתי לו שייקראו לבן שלי - פירלו. אולי יום אחד הוא יהיה פירלו הבא".

תומר חמד יחד עם בירם כיאל בדרך למחנה האימונים של ברייטון. מתוך חשבון האינסטגרם של בירם כיאל, צילום מסך
"ההיכרות הפכה את המעבר לברייטון לקל יותר"/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של בירם כיאל

צמד השחקנים דיבר גם על הקמפיין הנוכחי במוקדמות המונדיאל ולקראת המשחק הקרוב מול אלבניה. חמד אמר: "הם קבוצה חזקה, אנחנו צריכים להתכונן למשחק קשה מאוד ולעשות את הכי טוב שלנו. כמובן שאנחנו רוצים שלוש נקודות, אך עלינו להיות מוכנים. כרגע ננסה להגיע למקום השלישי ואנחנו חולמים להשיג יותר מכך, אך כרגע אי אפשר לחשוב על זה".

כיאל הוסיף: "הכל אפשרי בכדורגל, רק צריך להאמין. יש דוגמאות לסנסציות, כמו איסלנד ביורו האחרון, הם הפתיעו את כולם. אנחנו חולמים להגיע למונדיאל יום אחד וזה יכול לקרות. תוצאה אחת בכדורגל יכולה לשנות הכל. אנחנו חולמים ומקווים שיום אחד נגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully