וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מבקרים את פיאניג'אני: "לא מפסיק להאשים שחקנים בהפסדים"

10.11.2016 / 7:44

התבוסה לאולם, שהגיעה אחרי התבוסה לחולון, שמה את המאמן על המוקד: "האימונים שלו מאוד אינטנסיביים". האיטלקי מתוסכל: "חייבים לשנות גישה". החלטה לגבי דיז'ון תומפסון תתקבל בקרוב

התקציר באדיבות ערוץ 20
גורם המעורה בנשעה בקבוצה: "פיאניג'אני לא מפסיק לבקר שחקנים ולהאשים אותם בהפסדים. לא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות"

רק ביום ראשון חטפה הפועל ירושלים 23 הפרש בליגה מהפועל חולון. אמש (רביעי) ספגה תבוסה שנייה ברציפות, הפעם 103:77 מול אולם הגרמנית במסגרת היורוקאפ - תבוסה שקלקלה את מאזנה המושלם באירופה, וכעת עושה רושם שהיכולת החלשה מהליגה חלחלה גם למפעל האירופי. ירושלים הציגה משחק חלש וחסר אנרגיה מול הגרמנים, כשמאמנה סימונה פיאניג'אני גער בשחקניו במחצית כמו גם במהלך מספר פסקי זמן על ההגנה הנרפית.

השחקנים נראו נבוכים מאוד בסיום, אז הובהר להם: "אי אפשר להיראות כך. אתם משחקים בהפועל ירושלים וצריך לשחק על הכבוד". גורם המעורה בנעשה בקבוצה טוען כי הקשיחות של המאמן משפיעה לרעה על השחקנים: "האימונים מאוד אינטנסיביים, פיאניג'אני לא מפסיק לבקר שחקנים ולהאשים אותם בהפסדים. לא בטוח שזה הדבר הנכון לעשות".

פיאניג'אני עצמו אמר: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה בזמן שאנחנו נמצאים בתקופה קשה, בייחוד לאחר המשחק האחרון בליגה הישראלית מול חולון, שאנחנו מגיעים בלי אנרגיה אם אנחנו לא מתאמנים כפי שצריך בתקופה האחרונה מכל מיני סיבות, כמו הפציעות. אז קשה כך להתמודד מול יריבה חזקה כמו אולם. יחד עם זאת, אנחנו חייבים לשנות את המנטליות והגישה שלנו, לשחק עם גאווה וכבוד. אנחנו חייבים להיות חזקים מנטלית גם אם יש פציעות, להראות שיש לנו גאווה לשחק עבור הפועל ירושלים. זה משהו שאנחנו חייבים ליישם מיידית. אנחנו חייבים להילחם החל מהמשחק הבא, יש לנו לוח זמנים לא קל ומשחקי חוץ. זו לא התוצאה כמו המנטליות שחייבת להשתנות ולהיות חזקה באופן מיידי וללא שום תירוץ".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 103:77 בחוץ מול אולם
סימונה פיאניג'אני: "זו לא דרך להפסיד, השחקנים שלי פשוט נכנעו"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
סופג אש. פיאניג'אני/ברני ארדוב

קרטיס ג'רלס, מנקודות האור הבודדות, הוסיף: "זה היה הפסד מאוד כואב עבורנו, משחק לא קל. אנחנו חייבים לחזור לייסודות שלנו ולעקרנות ההגנתיים שהיו לנו, כך גם בהתקפה, חייבם לחזור למה שעשינו. ספגנו השבוע שני הפסדים קשים, אבל נהיה בסדר אם נחזור לעבודה. יש עליות ומרודות במהלך עונה, מקווה שמכאן נמשיך בצורה חיובית ונחזור למה שעשינו".

בר טימור סיכם: "היה משחק לא טוב שלנו. פתחנו קצת מהוססים, הם ברחו לנו. במחצית השנייה לא נלחמנו כמו שצריך ולא הצלחנו לחזור, אנחנו מבינים שזו תוצאה רעה ונעשה הכל כדי ללמוד את הטעויות שלנו ולצאת לדרך חדשה".

כזכור, פיאניג'אני לא מעוניין באייזיק רוזפלט וביקש שחקן אחר במקומו. בירושלים מנסים לשחרר את שחקן הפנים לקבוצה אחרת בליגה תמורת שחקן ישראלי, וכבר הציעו אותו למכבי חיפה תמורת עוז בלייזר או עמית שמחון, אך נענו בשלילה. במועדון ממשיכים לבחון את אופציית צירופו של שחקנם לשעבר דיז'ון תומפסון, ששוהה בארץ, הציע את עצמו לאדומים והחל אף להתאמן עימם. סגנית האלופה הישראלית תבחן את כושרו ומצבו הפיזי ולפיהו תקבל החלטה סופית בקרוב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully