וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "זו לא דרך להפסיד, השחקנים שלי פשוט נכנעו"

9.11.2016 / 23:44

מאמן הפועל ירושלים היה כעוס אחרי התבוסה הכואבת בגרמניה: "אולם ריסקה אותנו בכל אספקט של המשחק ובכל חלק על הפרקט. יש לנו בעיות, אבל דווקא במצב כזה צריך להתעלות"

התקציר באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים ספגה הערב (רביעי) את הפסדה הראשון ביורוקאפ, 103:77 מביך מאוד בגרמניה מול אולם. האדומים לא היו לרגע במשחק, ונכנעו ללא תנאי ליריבה החזקה, שכמו סגנית האלופה הישראלית, גם היא מחזיקה כעת במאזן 1:3 במפעל. קרטיס ג'רלס עוד קלע 23 נקודות, אבל מלבדו אף אחד משחקני ירושלים לא ממש הגיע למשחק וההגנה לא הייתה קיימת, כאשר היריבה קולעת ב-75 אחוזים לשתי נקודות. זו התבוסה השנייה ברציפות של ירושלים השבוע, אחרי שחטפה 23 הבדל בליגה מהפועל חולון לפני שלושה ימים בלבד.

מאמן ירושלים, סימונה פיאניג'אני, נשמע כעוס בסיום ואמר: "מה שקרה זה דבר פשוט. אולם ריסקה אותנו בכל אספקט של המשחק ובכל חלק על הפרקט. יש לנו המון בעיות בימים האחרונים, פציעות ומחלות, אבל זה לא מהווה תירוץ למה שקרה היום. דווקא במצב כזה צריך להתעלות ולשחק עם יותר גאווה. בתחילת המשחק נתנו להם נקודות קלות. הם קבוצה אנרגטית מאוד והגיוני שנפסיד להם, אבל יש דרך להפסיד, וזו לא הדרך. השחקנים שלי פשוט נכנעו".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הובסה 103:77 בגרמניה מול אולם

סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מאוד לא מרוצה. פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully