וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס עשויה לצרף את אקסל ויטסל בחודש ינואר

באיטליה טוענים כי הגברת הזקנה עשויה להציע לזניט שבעה מיליון יורו על הקשר על מנת לצרפו כבר בחלון ההעברות הקרוב. במקביל, במדינה מדווחים כי המועדון עדיין מעוניין בבלס מטוידי

שחקן בלגיה אקסל ויטסל. GettyImages
מבוקש. ויטסל/GettyImages

האם יובנטוס בדרך למסע רכש מאסיבי בחלון ההעברות הקרוב? הגברת הזקנה שניצבת במקום הראשון בליגה האיטלקית לאחר 12 מחזורים, אך סיימה בתיקו בשניים מארבעת משחקיה בליגת האלופות העונה, עשויה לצרף בחודש ינואר הקרוב את קשרה של זניט סנט פטרסבורג, אקסל ויטסל. הבלגי בן ה-27 היה קרוב מאוד להצטרף למועדון האיטלקי בקיץ, אך ברגע האחרון העסקה נפלה והוא נשאר בקבוצה הרוסית.

היום (רביעי) מדווחים באיטליה כי הביאנקונרי שוב מעוניינים בשחקן, ועשויים להציע עליו שבעה מיליון יורו על מנת לצרפו בעוד חודשיים, למרות שחוזהו מסתיים בקיץ 2017. ויטסל עצמו כבר אמר לאחר נפילת העסקה כי הוא מתכוון בכל מקרה להצטרף לאלופת איטליה בקיץ, אך כעת נראה כי המעבר עשוי להתרחש אפילו מוקדם יותר. נציגי זניט לא הגיבו על הדברים, אך קיים סיכוי גבוה שהם יעדיפו לשמור אותו בקבוצה עד סיום החוזה.

עוד בנושא:

איטליה: אינטר חזרה לנצח, שלושער לסלאח, לפאדולה הציל את מילאן
סטפנו פיולי מונה למאמן אינטר. הבכורה: בדרבי מול מילאן

בלס מטוידי, נבחרת צרפת. GettyImages
עדיין לא חתם על חוזה חדש. מטוידי/GettyImages

במקביל, עוד טוענים בארץ המגף כי יובנטוס לא איבדה עניין בקשרה של פריס סן ז'רמן, בלס מטוידי, שחקן נוסף אותו מאוד רצתה לצרף בקיץ. אלופת צרפת סירבה לעסקה ברגע האחרון ולאחרונה הציעה לקשר חוזה חדש, אך הצרפתי עדיין לא החליט אם לקשור את עתידו עם המועדון. בכלי התקשורת באיטליה טוענים כי ביובנטוס ממתינים להתפתחויות בנוגע לעתידו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully