וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חזרה לנצח, שלושער לסלאח, לפאדולה הציל את מילאן

ללא דה בור הנראזורי חגגו עם 0:3 על קרוטונה, המצרי להט ב-0:3 של רומא על בולוניה והקפיץ את רומא אל המקום השני. חלוץ הרשית בעקב שער בכורה אצל פאלרמו, יובנטוס חגגה עם 1:2 בקייבו

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ממשיך לחורר רשתות. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם כמה מפגשים מסקרנים כשבמוקד, יובנטוס הצליחה לנצח בחוץ 1:2 את קייבו העיקשת. מילאן ניצחה באותה תוצאה בפאלרמו בעוד שאמפולי הביסה בצהרי היום 0:4 בחוץ את פסקארה. אינטר התקשתה עד שניצחה 0:3 את קרוטונה האחרונה. במפגש שנעל את המחזור, רומא דרסה את בולוניה.

סוסו שחקן מילאן כובש שער מול פאלרמו. GettyImages
סוסו כובש למילאן/GettyImages

קייבו - יובנטוס 2:1

ג'אנלואיג'י בופון השוער האגדי של יובנטוס חגג 600 הופעות בליגה במשחק הזה ובסיומו של ערב אחרי קרב עיקש האלופה פתחה פער של שבע נקודות מרומא בפסגה. המשחק החל לא טוב מבחינת האורחים אחרי שאנדרה ברצאלי נפצע בכתפו והוחלף כבר בדקה הרביעית על ידי לאונרדו בונוצ'י, אך מריו מנדז'וקיץ' כבש בדקה ה-53 אחרי בישול יפה של קואדרדו. אולם, סרג'יו פליסייר, שנכנס כמחליף בדקה ה-61, כבש את השוויון בפנדל כעבור חמש דקות והלחיץ את הגברת הזקנה עד שמיראלם פיאניץ' כבש את שער הניצחון, איך לא בבעיטה חופשית מצוינת מ-20 מטרים (75).

פאלרמו - מילאן 2:1

ניצחון חשוב מאוד למילאן, שעלתה לפחות זמנית למקום השני על חשבון רומא שתשחק מאוחר יותר בהמשך הערב. אחרי ה-0:1 הלא מרשים על פסקארה במחזור הקודם, הרוסונרי שוב התקשו מול יריבה חלשה, אך סוסו ניצל קומדיה של טעויות בהגנת המארחים כדי להעלות אותם ליתרון מוקדם (15). היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-71 שבה אילייה נסטרובסקי החלוץ המקדוני קיבל כדור מדיאמנטי ובעט בין רגליו של דונארומה. גמור? ממש לא. מונטלה שלף בדקה ה-79 את ג'אנלוקה לפאדולה שנכנס במקום קרלוס באקה ואחרי שלוש דקות בלבד כבש את שער הניצחון בהסטה עם העקב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיראלם פיאניץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
עוד בעיטה חופשית מצוינת לאוסף. מיראלם פיאניץ/רויטרס

אינטר - קרוטונה 0:3

עדיין ללא מאמן, אבל הנראזורי הצליחו לגרד ניצחון קשה על נועלת הטבלה. סטפנו וקי, המאמן הזמני של אינטר, סבל במשך 84 דקות, עד שמאורו איקרדי בישל לאיבן פרישיץ' הקרואטי את השער שפרץ את הסכר. איקרדי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-88 והשלים צמד בתוספת הזמן.

רומא - בולוניה 0:3

הקבוצה מעיר הנצח כבר במקום השני, מרחק חמש נקודות מיובנטוס בפסגה. מוחמד סלאח להט עם שלושער (13, 62, 71) והעמיק את המשבר של האורחת, שלא ניצחה כבר בשבעת מחזורי הליגה האחרונים. רומא כבר עם תשעה משחקים רצופים ללא הפסד בכול המסגרות והיא עקפה את מילאן, עם יתרון נקודה מהרוסונרי.

חלוץ אינטר מאורו איקרדי. AP
הלך קשה. מאורו איקרדי/AP

משחקים נוספים:

פיורנטינה - סמפדוריה 1:1
לפיורנטינה: פדריקו ברנרדסקי (37). לסמפדוריה: לואיס מוריאל (57)

פסקארה - אמפולי 4:0
לאמפולי: מאסימו מקארונה (12 ו-44), מנואל פוצ'ארלי (23), ריקרדו ספונארה (89)

ססואולו - אטאלנטה 3:0
לאטאלנטה: פאפו גומס (19), מתיאה קלדרה (24), אנדראה קונטי (43)

גנואה - אודינזה 1:1
לגנואה: לוקאס אוקמפוס (24). לאודינזה: סיריל תרו (11)

מוחמד סלאח רומא. רויטרס
לוהט. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully