וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מנחם קורצקי התפטר מהפועל ניר רמת השרון

אחרי שנטש את הפועל פתח תקוה ועזב את מכבי נתניה במהלך עונה הקודמת, המאמן שהגיע הקיץ לקבוצה מהשרון נטל אחריות על התוצאות המאכזבות ועזב. אופיר חיים מועמד להחליפו

מנחם קורצקי מאמן מכבי נתניה (ימין) עם עומר פרץ. אדריאן הרבשטיין
עונה מאכזבת. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

מנחם קורצקי הודיע היום (רביעי) על סיום דרכו בהפועל ניר רמת השרון. המאמן בן ה-42, שחזר אל הקבוצה הקיץ, לקח אחריות על התוצאות המאכזבות של הקבוצה מהשרון ובחר להתפטר אחרי תשעה מחזורים בהן השיג רק תשע נקודות. במחזור האחרון רמת השרון ספגה 3:1 כואב מבית"ר תל אביב/רמלה, שהפך להפסד הרביעי שלה העונה.

רמת השרון ניצחה העונה רק שני משחקים וסיימה מפגש אחד בתיקו. כזכור קורצקי, שאימן בעונה הקודמת את הפועל פתח תקוה בליגה הלאומית, נטש את המלאבסים לטובת מכבי נתניה, אך לא הצליח להושיע את הקבוצה שירדה אל ליגת המשנה והוא סיים את תפקידו מרץ האחרון.

סיום דרכו של קורצקי חתם תקופה מלאת שינויים בליגה הלאומית אחרי הגעתו של עידן בראון להפועל נצרת עילית וסיום דרכו של יוסי מזרחי בהפועל ירושלים. עוד לפני כן, מכבי שעריים של ניר קלינגר החליפה את ירון הוכנבוים באלי מחפוד. המועמד להחליף את קורצקי הוא עוזר מאמן הפועל תל אביב, אופיר חיים, שהגיע לאדומים בצוותא עם גיא לוזון במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully