וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה מתכוון להוציא דרכון סודני

9.11.2016 / 15:05

הסיבה: איינטרכט פרנקפורט יוצאת למחנה אימונים באבו דאבי במהלך פגרת החורף, למגן לא אושר להיכנס לאיחוד האמירויות בשל העובדה שמדובר בישראלי. בנבחרת ישראל כבר עודכנו בפרטים

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

מגן נבחרת ישראל, טאלב טואטחה, מתכוון להוציא בקרוב מאוד דרכון סודני, זאת ביוזמה של המועדון בו הוא משחק, איינטרכט פרנקפורט. בנבחרת אישרו לוואלה! ספורט את הידיעה וטענו הבוקר כי כבר עודכנו בפרטים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה עוקבת אחר בירם כיאל: "מחמיא שהמועדון בו גדלתי עוקב אחריי"
אלבניה הודיעה: המשחק מול ישראל לא יידחה. בפיפ"א שוקלים: המשחק ייערך ללא קהל

שחקן נבחרת ישראל טאלב טואטחה. יוסי ציפקיס
דרכון נוסף. טואטחה/יוסי ציפקיס

טואטחה אמור לצאת למחנה אימונים בן עשרה ימים באבו דאבי באיחוד האמירויות בעוד כחודשיים, אך כרגע קבוצתו נתקלה בסירוב להכניסו למדינה בשל אזרחותו הישראלית. "בפרנקפורט פועלים כעת כדי להוציא לטאלב דרכון סודני. זה כמובן לא אמור להשפיע על עתידו בנבחרת", אמרו במחנה הישראלי. אחד מאנשי הנבחרת התלוצץ ואמר: "חבל שהדרכון לא נמצא בידיו, זה יכל לעזור לו מאוד באלבניה".

טואטחה, 24, זומן לראשונה לסגל הנבחרת בעידן אלישע לוי, יחד עם המגן עומרי בן הרוש. אופיר דוידזאדה, שלא מקבל דקות בגנט הבלגית, נשאר בחוץ. אלישע לוי היה המאמן שהעלה את טואטחה לקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה ומאז הוא הפך למגן הקבוע של הקבוצה, עד שעזב בקיץ לגרמניה, באחת ההעברות הגדולות שהיו בישראל בשנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully