וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן על הרחקת העיתונאים: "המטרה - להילחם בסיקור האוטומטי"

אחרי שספג ביקורות על החלטתו לשלול אקרדיטציה משני כתבי ESPN, בעלי דאלאס טוען כי הוא מודאג מעתיד העיתונות: "אולי יתברר שטעיתי אבל לא הייתה לי ברירה, לא הייתה כוונה לפגוע"

מארק קיובן הבעלים של דאלאס מאבריקס. AP
עורר סערה. קיובן/AP

החלטתו של בעלי דאלאס מארק קיובן לשלול את האקרדיטציה משני עיתונאי ESPN, מארק סטיין וטים מקמהון, מכה גלים ברחבי ה-NBA. שני העיתונאים הוותיקים והמוכרים לא קיבלו את אישורי הכניסה לתקשורת בשני משחקי הבית האחרונים של המאבס, והדבר גרר לא מעט ביקורות. היום (שני) ניסה קיובן להסביר מה עמד מאחורי החלטתו.

קיובן טען כי ההחלטה נבעה בחלקה מדאגה לעתיד סיקור הליגה. קיובן טוען שסיקורי המשחקים נעשים יותר ויותר על ידי חברות המשתמשות בדיווח אוטומטי ופחות על ידי עיתונאים בשר ודם, וכי הוא מעוניין להילחם בתופעה הזו ובהחלפתם של אנשים במכונות.

"אולי יתברר שטעיתי אבל אני רואה קשר ישיר בין הטרנדים בכל מה שקשור לסיקור המשחקים בשנים האחרונות לאוטומציה של הסיקור", כתב קיובן במייל ששלח לסוכנות הידיעות AP, שעושה שימוש בדיווחים אוטומטיים, "זה לא ניסיון לפגוע בסוכנויות ובכתבים שלהן. הם מוערכים וחשובים לסיקור הספורטיבי. למרות שזה נראה לא הגיוני למנוע כניסה מעיתונאים כדרך לעצור את האוטומציה זו באמת הייתה הברירה היחידה שלי".

עוד בנושא

הידיעה הראשונית על ההחלטה מעוררת המחלוקת של קיובן
סטפן קרי קלע 46 נקודות וקבע שיא שלשות למשחק, גולדן סטייט ניצחה
סטפן קרי חגג את השיא: "היה לילה מיוחד". קר: "זה היה מופע". המספרים

ההסברים של קיובן נתקלו בתגובות מעורבות. מחד, רבים תומכים במלחמתו באוטומציה ומברכים על התערבותו לטובת העיתונאים, אך מאידך התזמון בו בחר קיובן למאבק מרים לא מעט גבות. האם החליט למנוע מכתבי ESPN את הכניסה רק כי הרשת החליטה שלא לסקר לעומק את משחקי הבית של דאלאס? לטענת אותם אנשים אין כל אינדיקציה שסוכנויות הידיעות מתכוונות להשתמש באוטומציה כתחליף לעיתונאים ולא רק עבור ידיעות שלא היו נכתבות בלעדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully