וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "בר נתן הודה שטעה", מימר: "ניצחון שיעניק לנו שקט"

מאמן בני סכנין לא מאשים את השופט: "הוא בן אדם והוא יכול לטעות", מאמן הפועל כפר סבא הודה שהיה בלחץ בדקות הסיום: "כמעט קיבלתי התקף לב". איילה: "גמרנו את המשחק במחצית הראשונה"

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין (שמאל) עם דניאל בר נתן. ברני ארדוב
"הטעות הזו עלתה לנו ביוקר". אבוקסיס עם בר נתן/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא השיגה הערב (שני) ניצחון שלישי העונה ותצא שקטה לפגרת הנבחרות. הקבוצה של שרון מימר השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של בני סכנין, שטרם ניצחה את כפר סבא בשבעה ניסיונות בליגת העל או הלאומית. רגע המפתח במשחק אירע בדקה ה-33, אז הורחק סארי פלאח שלא בצדק והותיר את הקבוצה של יוסי אבוקסיס בעשרה שחקנים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא גברה 1:2 על בני סכנין

איציק כהן חוגג עם ליאור לוי/ברני ארדוב

שרון מימר אמר בסיום: "מאז הגול של ספורי הייתי לא רגוע. ברגע שלא כבשנו את השער השלישי, אז נכנסו ללחץ וכמעט היה כאן התקף לב. הטבלה מסובכת וכולם בבלאגן, כל נקודה חשובה. הניצחון הזה יעניק לנו הרבה שקט, ואני מקווה גם ביטחון במחזורים הקרובים. ניתחנו את המצב, וראינו שאנחנו לא מגיעים למצבים. עשינו שינויים, ואני חושב שזה המשחק עם הכי הרבה מצבים מאז שהגעתי. אם נמשיך להציג את היכולת שלנו, אז גם המיקום שלנו בטבלה יהיה טוב".

יוסי אבוקסיס: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, אמרתי לשחקנים במחצית שגם אחרי טעות השיפוט זה לא מצדיק לשחק בצורה הזו. מגיע לשחקנים כל הכבוד על המחצית השנייה, היינו במשחק ב-45 הדקות האחרונות. אני מכיר קבוצות שפיגור שני שערים ופחות שחקן נראות פחות טוב, אני לוקח מהמשחק הזה דברים טובים. אולי השחקנים הרגישו שהם צריכים לתת יותר אחרי ההרחקה, היה לנו זמן להבקיע את השני אבל היה לנו קשה. אני לא רוצה לדבר על טעויות שיפוט, ננסה לשפר במשחק הבא. אני חושב שהשופט היה ישר והגון, הוא אמר שהוא טעה. הוא בן אדם והוא יכול לטעות, הוא אדם טוב. הטעות הזו עלתה לנו ביוקר, אין מה לעשות לגבי זה. אני מקווה שבפעם הבאה זה יתקזז, אנחנו מאוכזבים מהתוצאה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין (ימין) עם שופט הכדורגל דניאל בר נתן. ברני ארדוב
שני המאמנים עם בר נתן בסיום/ברני ארדוב

טל איילה: "זה ניצחון חשוב ואנחנו שמחים. היה היום חוסר פרגון, גם מהצד שלי אבל התכוננו טוב. גמרנו את המשחק במחצית הראשונה וסתם הלכנו אחורה בעשר הדקות האחרונות, חבל. לא היה משהו מיוחד בשבועיים האחרונים, היה לנו את השקט מהצוות וההנהלה. התיקו מול הפועל תל אביב עשה לנו טוב. באנו בגישה חיובית היום. אנחנו יותר התקפיים ויותר יוזמים, אולי משהו השתחרר אצלנו בחלק הקדמי ורואים את זה באימונים. אני שמח שזה בא לידי ביטוי במשחק. אנחנו שואפים כמה שיותר גבוה, לא אדבר על פלייאוף עליון".

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, הוציא הודעה רשמית מטעם המועדון: "דניאל בר נתן הציג שיפוט רעוע, ונפל בהחלטות אשר משכו למטה את ההתמודדות של שחקני בני סכנין. על אף שהקבוצה לא הייתה במיטבה, אין לראות בזה מחילה לשיפוט הרעוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully