וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל נצרת עילית והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

שתי הקבוצות קיוו להשיג ניצחון שני העונה, אך הסתפקו בנקודה. ג'ורג' אמסיס העלה את המארחת ליתרון, מתן בלטקסה איזן. הפועל ירושלים סיימה ב-1:1 מול ראשון לציון, נשר גברה 0:1 על קטמון

אסף נמני מאמן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
עוד משחק ללא ניצחון. אסף נמני/אדריאן הרבשטיין

המחזור התשיעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. קרב התחתית בין הפועל נצרת עילית להפועל פתח תקוה הסתיים ב-1:1, כך גם המפגש בין הפועל ירושלים להפועל ראשון לציון. עירוני נשר גברה 0:1 על הפועל קטמון.

הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה 1:1

קרב התחתית הפגיש שתי קבוצות שניצחו לראשונה בליגה לפני שני מחזורים וקיוו לצאת לדרך חדשה, אך חזרו לקרקע עם הפסדים במחזור הקודם. גם אחרי המפגש ביניהן הן נותרו במשבר עמוק. ג'ורג' אמסיס העלה את המארחת ליתרון (37) אך מתן בלטקסה איזן (57) וקבע חלוקת נקודות שלא תרמה לאף אחד מהצדדים.

הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון 1:1

אחרי עזיבתו של יוסי מזרחי למ.ס. אשדוד, ועם מאמן השוערים ישראל עיני כמאמן זמני על הקווים, הירושלמים סיימו בפעם השנייה ברציפות בתיקו וסופרים כבר שלושה משחקים ללא הפסד. האורחים קיוו לנצל את המצב הלא פשוט של היריבה ולהיצמד לצמרת, אך ספגו ראשונים מרגלי עבדי פרחאת (62). אוהד קדוסי איזן בשערו הרביעי העונה בדקה ה-73 והציל נקודה.

עירוני נשר- הפועל קטמון ירושלים 0:1

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות, העולה החדשה השיגה ניצחון שני העונה, שעזר לה לדלג על פני לא פחות מארבע קבוצות בדרך למקום השישי בטבלה. שי חדד הורחק כבר בדקה ה-18 והעמיק את הצרות של האורחים, נאור עבודי כבש את שער הניצחון בדקה ה-69 וקטמון כבר עם הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully