וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שלושת האוהדים שנתפסו באלקמאר הורחקו עד תום העונה

7.11.2016 / 18:50

במועדון ממתינים לפסיקה של אופ"א בנוגע לעונש בעקבות השימוש באמצעי פירוטכניקה ואף שוקלים המשך תהליכים משפטיים נגד השלושה. איגייבור השיב לאוהדים שמחו נגדו: "לא נתמוך בו יותר"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה אוהדי מכבי תל אביב, שנתפסו באלקמאר עושים שימוש באמצעי פירוטכניקה, הורחקו היום (שני) עד תום העונה. כשאופ"א תפסוק את העונש בגינו עומד המועדון לדין משמעתי ישקול המועדון המשך הליכים משפטיים על מנת לתבוע את נזקיו.התקופה הקשה של הצהובים הוציאה גם את אוהדי הקבוצה משלוותם. כ-40 אוהדים הגיעו אמש אחר חצות למתחם האימונים בקרית שלום במטרה להגיד לשחקנים מה הם חושבים.

כשאוטובוס הקבוצה הגיע מנתניה למתחם לא נראו אוהדים בקרית שלום, אבל כשהשחקנים יצאו מאוחר יותר ברכביהם הפרטיים, הם פגשו את אותם אוהדים מוחים. במכבי תל אביב אף הזמינו ניידות משטרה על מנת לשמור על הסדר. מרבית השחקנים עזבו את קרית שלום במהירות בלי לעצור ליד האוהדים, אבל המאמן שוטה ארבלדזה והבלמים איתן טיבי וטל בן חיים דיברו איתם על המצב.

התקרית החמורה אירעה עם נוסא איגייבור, ששמע את דברי הביקורת שהוטחו לעברו כשיצא עם הרכב ובמקום לעזוב במהירות, השיב להם. האוהדים שהיו במקום אמרו שמעכשיו הקשר הניגרי לא יזכה יותר לתמיכה שלהם, על אף שלטענתם מי שתמך בו ונתן לו גב אלו הם. לדברי אותם אוהדים, בגלל שהוא לא קיבל את הביקורת והתעמת איתם, הוא מבחינתם יקבל אותו יחס.

עוד בנושא:

"לא כל מי שהיה חלוץ גדול, וארבלדזה היה כזה, יודע ללמד התקפה"
רק 0:0 למכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה

עדכון ראשון: 13:13

שחקן מכבי תל אביב נוסא איגייבור. ברני ארדוב
האוהדים ציפו שאיגייבור ישתוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully