וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת אינטר: "מאמן ימונה תוך 48 שעות", זולה ומרסליניו המועמדים הבכירים

אחרי סיום דרכו של דה בור והכישלון במגעים עם הידיניק, הנראזורי הפתיעו הם הבטחה לפני פגרת הנבחרות. זולה, שמאמן את אל ערבי, ומרסלינו, שפוטר מוויאריאל, נאבקים על הזכות לשקם את ההריסות

אימג'בנק GettyImages

פחות משבוע מאז סיום דרכו של פרנק דה בור, הנהלת אינטר הודיעה היום (ראשון) כי המאמן החדש יוצא בתוך 48 שעות. ההודעה של הנהלת הנראזורי הפתיעה רבים, בעיקר בשל העובדה כי המגעים עם חוס הידינק לא הבשילו לידי חתימה. "הנהלת אינטר קיימה מספר פגישות בימים האחרונים בנוגע לתפקיד המאמן, אנחנו מבקשים להודיע כי המאמן החדש יוצג בתוך יומיים. בינתיים אנחנו מקווים כי הקבוצה תמשיך להפגין עוצמה". ההצהרה מגיע לקראת פגרת הנבחרות, דבר שיאפשר למאמן החדש לקיים הכנה לקראת הדרבי מול מילאן ב-20 לחודש.

סטפנו פיולי ואדי רייה, שסומנו כמועמדים הבכירים לרשת את דה בור באמצע השבוע נדחקו הצידה. כעת, על פי התקשורת באיטליה עולה כי ג'יאנפרנקו זולה ומרסליניו גרסיה טורל הם אלו שנאבקים על התפקיד. עדיין לא ברור מה יהיה אורך החוזה של המאמן הבא כאשר שמו של דייגו סימאונה ממשיך להיות המועמד העיקרי של הבעלים, ברגע שהוא יסיים את ההסכם עם אתלטיקו מדריד.

זולה בן ה-50 נמצא תחת חוזה באל ערבי, אולם הביע רצון להגיע לאינטר גם בחוזה עד לסיום העונה. מרסלינו, שפוטר מוויאריאל בפתיחת העונה בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלת הצוללת הצהובה, זוכה להערכה רבה מצד המנהל המקצועי של אינטר. שמו של הספרדי סומן בקיץ האחרון כמועמד בכיר לרשת את ויסנטה דל בוסקה בנבחרת ספרד, אולם ג'ולן לופטגי זכה בתפקיד. אם ימונה למאמן אינטר, יהיה זה תפקידו הראשון של בן ה-51 מחוץ לספרד.

מרסלינו מאמן ויאריאל עם מריו גספר. GettyImages
ישקם את הנראזורי? מרסליניו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully