וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה? יאיא טורה הורה לסוכנו להתנצל בפני פפ גווארדיולה

סלוק הפתיע בראיון לתקשורת האנגלית: "גווארדיולה לא ענה לי, אז בחרתי להתנצל בפניו דרך התקשורת. מקווה לפתוח דף חדש". טורה הודיע: "מתנצל בפני המועדון בשמי ושם אלו המייצגים אותי"

אימג'בנק GettyImages

האם המלחמה בין יאיא טורה לפפ גווארדיולה הגיעה לסיומה? באנגליה מדווחים היום (שישי) כי יש התקדמות גדולה בדרך לפתרון, שעשוי להחזיר את הכוכב מחוף השנהב לתוכניות. סוכנו של הקשר, דימיטרי סלוק, בחר להתנצל בצורה פומבית בפני מאמן מנצ'סטר סיטי. בתחילת העונה הבהיר גווארדיולה כי טורה לא יכלל בסגל של הקבוצה עד שסוכנו יתנצל בפניו ובפני המועדון, וכעבור שלושה חודשים ההתנצלות הגיעה.

עוד בנושא:

בספרד מתמוגגים מאריץ אדוריץ: "תערוכה של רוצח, התליין של גנק"
באנגליה תוקפים את מוריניו: "הדמעות שלו זולגות רק על השחקנים"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה עם מאמנו פפ גווארדיולה. GettyImages
יש סולחה? יאיא טורה ופפ/GettyImages

ההתנצלות של סלוק הייתה באמצעות ראיון שערך באחד מכלי התקשורת בממלכה, זאת אחרי שגווארדיולה סרב לשוחח איתו בצורה אישית. "פפ לא ענה לשיחות שלי, אז בחרתי לעשות את הצעד הראשון ולצאת לתקשורת כדי להתנצל. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא המצב של יאיא, אני מקווה שנפתח דף חדש ביחסים בינינו. לא נראה לי שאני ופפ נהיה חברים, אבל אני מקווה שהוא יסלח לי. הגיע הזמן שיאיא יחזור לשחק ויסייע לסיטי לזכות בתארים".

באנגליה הבהירו כי הדברים של סלוק הגיעו אחרי שיחה קשה עם הקשר, שלא זכה לדקת משחק, וזעם על סוכנו בתקווה כי התנצלות מצדו תשנה את פני הדברים. כזכור, הסערה שהצית סלוק בעונה הקודמת הייתה בעקבות מתקפה על גווארדילה: "פפ ניצח כמה משחקים וכבר בטוח שהוא מלך. אם פפ יזכה בליגת האלופות אני אסע במיוחד לאנגליה ואגיד בטלוויזיה שהוא המאמן הכי טוב בעולם. אבל אם סיטי לא תזכה בצ'מפיונס ליג אז אני מקווה שלפפ יהיו ביצים להגיד שהוא טעה בכך שהוא השפיל שחקן גדול כמו יאיא. טורה הוא מקצוען והוא יעשה כל מה שיבקשו ממנו. אולי פפ חושב שטורה מספיק טוב כדי לשחק עשר דקות במשחק בגביע הליגה מול קבוצה מהליגה השלישית. מה שאני יכול להגיד בוודאות זה שטורה ישחק את העונה הזו במנצ'סטר סיטי ולא יעזוב את ינואר. הוא מקווה שהוא יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו". כעת נדמה כי המחסור בדקות של הקשר, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, עשה את שלו והוא צפוי לקבל מקום בסגל של מוליכת הליגה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בינתיים, יאיא טורה פרסם התנצלות מטעמו בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו: "אני רוצה להתנצל בשמי ובשם אלו המייצגים אותי. הדברים שנאמרו לא היו על דעתי, ולא משקפים את מה שאני חושב. אני מכבד את מנצ'סטר סיטי ומאחל לה בהצלחה. אני גאה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה, ורוצה לעזור לקבוצה בהמשך. אני חיי כדי לשחק כדורגל ולהעניק לאוהדים שלנו הנאה. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם בתקופה הקשה הזו, אני ומשפחתי מעריכים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully