וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתמוגגים מאריץ אדוריץ: "תערוכה של רוצח, התליין של גנק"

חלוץ אתלטיק בילבאו סיפק הופעה היסטורית עם חמישייה בליגה האירופית, ובחבל הבאסקים התלוצצו: "בבלגיה יפתחו בחקירה פלילית נגדו, הופעה חסרת רחמים". לופטגי ישתכנע לקראת מקדוניה?

אימג'בנק GettyImages

"זלאטן תפתח את הפנקס ותרשום את השם, אריץ אדוריץ'. נעים להכיר". בספרד עדיין מתקשים להירגע מההופעה המדהימה של חלוץ אתלטיק בילבאו אמש (חמישי) מול גנק, הופעה שהסתיימה בחמישייה היסטורית בליגה האירופית והעניקה לבאסקים מקדמה משמעותית לקראת השלב הבא.

עוד בנושא:

הליגה האירופית: יונייטד הפסידה, חמישייה לאדוריץ, בישול לדאבור
באנגליה תוקפים את מוריניו: "הדמעות שלו זולגות רק על השחקנים"

בזמן שבילבאו הצליחה לאזן את המאזן מול הבלגים, אדוריץ שוב גנב את ההצגה והצליח להתעלות על אדינסון קבאני ורדמאל פלקאו, ש'הסתפקו ברביעיות' בליגה האירופית. בכך, השתווה אדוריץ לג'וליאנו של זניט סנט פטרסבורג עם חמישה שערים, אולם אותם הוא הבקיע ב-360 דקות.

"גנק נכנסה למוזיאון של בילבאו בסן מאמס כדי לחזות בתערוכה של רוצח", טענו ב'ספורט' הקטלוני והחמיאו לחלוץ בן ה-35: "זה היה לילה גדול עבור אדוריץ, נדמה ששום דבר לא יכול להוציא מהריכוז מול השער. שלושה פנדלים מדויקים, ועוד שני שערים - אי אפשר לבקש יותר מזה".

בתקשורת הבאסקית התמוגגו: "כמו יין טוב, אריץ רק משתבח עם השנים. התליין הגיע לעוד יום בסן מאמס. בגנק עשויים לפתוח בחקירה פלילית נגדו, זו הייתה הופעה חסרת רחמים של חלוץ מופלא". אדוריץ נותר צנוע: "זה ערב מיוחד מאוד בשבילי, אבל בלי החברים שלי לקבוצה אני לא שווה כלום". כעת בספרד תוהים האם ג'ולן לופטגי, שהותיר את אדוריץ מחוץ לסגל בשני המשחקים האחרונים, ישנה את דעתו לקראת צמד המשחקים הקרובים מול מקדוניה ואנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully