וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: יונייטד הפסידה, חמישייה לאדוריץ, בישול לדאבור

מוסא סו כבש במספרת מרהיבה, כשפנרבחצ'ה ניצחה 1:2 את יונייטד. חלוץ בילבאו עשה היסטוריה ב-3:5 על גנק, הישראלי של זלצבורג בישל ב-0:2 בניס, ערב עגום לגרשון, זניט ושאלקה עלו

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים עם מוסא סו. רויטרס
שחקני פנרבחצ'ה חוגגים בתפילה/רויטרס

המחזור הרביעי בליגה האירופית סיפק הערב (חמישי) את העולה הראשונה לשלב 32 האחרונות, וזו זניט סנט פטרסבורג, ששמרה על מאזן מושלם עם 1:2 קשה על דאנדוק בבית של מכבי תל אביב. 41 שערים נכבשו בחלק הראשון של הערב, כשמנצ'סטר יונייטד בסכנת הדחה אחרי הפסד 2:1 לפנרבחצ'ה, אריץ אדוריץ הפציץ חמישייה היסטורית (כולל שלושה פנדלים) ב-3:5 של אתלטיק בילבאו על גנק ואנדרלכט מחצה 1:6 את מיינץ. בחלקו השני של הערב, שחטאר ושאלקה נותרו מושלמות ועלו, מונס דאבור בישל בניצחון הבכורה של זלצבורג וסאות'המפטון ניצחה את אינטר.

פנרבחצ'ה - מנצ'סטר יונייטד 1:2

יכול להיות שהקוץ בישבן של השדים האדומים - הליגה האירופית - יוסר כבר בשלב הבתים. ז'וזה מוריניו ביצע רוטציה בהרכב, הפסיד בפעם השנייה (והשישית של יונייטד בשבעת משחקי החוץ האחרונים באירופה) וירד למקום השלישי בבית א'. כבר אחרי שתי דקות המאמן הפורטוגלי נותר בהלם אחרי גולאסו תוצרת מוסא סו. החלוץ הסנגלי התעופף למספרת מרהיבה מ-14 מטרים שחלפה מעל ראשו של דויד דה חאה ונחתה ברשת. השער נכבש אחרי 69 שניות - הגול הכי מהיר שמנצ'סטר יונייטד ספגה באירופה מאז כריסטיאן חימנס מבאזל כבש לרשתה בנובמבר 2002. השדים האדומים גם נאלצו לבצע חילוף בדקה ה-30 בעקבות פציעתו של פול פוגבה, כשזלאטן איברהימוביץ' נכנס במקומו והסיט את ויין רוני בחזרה לקישור. אלא שהשבדי העצבני לא תרם דבר וירמיין לנס ההולנדי הכפיל את היתרון עם כדור חופשי נהדר ברגל ימין בדקה ה-59, כשרוני צימק עם טיל בדקה ה-89. פנר השתוותה לפיינורד, יונייטד שלישית.

זוריה לוגנסק - פיינורד 1:1
לזוריה: רפאל פורסטר (44). לפיינורד: ניקולאי יורגנסן (15)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני פנרבחצ'ה חוגגים עם מוסא סו. רויטרס
מוסא סו מקבל ברכות/רויטרס
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) מול סימון קיאר שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
הרבה עצבים. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

אסטנה - אולימפיאקוס 1:1

הקזחים שמרו על מאזן נקי מהפסדים ב-11 משחקי הבית האחרונים שלהם, אבל נותרו ללא ניצחון בשלב הבתים. ג'ורג'ה דספוטוביץ' (8) העלה את אסטנה ליתרון מוקדם, אבל סבה (30) נגח את השוויון וקבע חלוקת נקודות שמותירה את אולימפיאקוס שנייה בבית, אחרי אפואל ניקוסיה.

אפואל ניקוסיה - יאנג בויז 0:1
לאפואל: פיירוס סוטריו (69)

איגור שיטוב שחקן אסטנה (משמאל) מול סבה שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
שער שלישי שלו בארבעה משחקים. סבה, מימין, מול איגור שיטוב מאסטנה/רויטרס

אנדרלכט - מיינץ 1:6

ערב חגיגי בבריסל. אוליבייה דשאחט הוותיק השווה את שיא ההופעות במדי אנדרלכט עם משחקו ה-566 (כמו פול ואן הימסט) והחברים סיפקו הצגה אדירה על חשבון מיינץ. הרומני ניקולאה סטנצ'ו הבקיע צמד (9 ו-41) וכך גם לוקאש תאודורצ'יק הלוהט (89 ו-90+4 בפנדל). היהלום יורי טילמנס ירה מרחוק (62) ומחליפו מאסימו ברונו הצטרף גם הוא לחגיגה (90+2). פאבלו דה בלאסיס (15) השווה זמנית עבור הגרמנים המושפלים.

גבאלה - סנט אטיין 2:1
לגבאלה: רוסלן גורבנוב (39). לסנט אטיין: אוסמה טנאן (45), רוברט בריץ' (53)

שחקני אנדרלכט חוגגים, במרכז יורי טילמנס. רויטרס
הצגה. יורי טילמנס והחברים/רויטרס

זניט סנט פטרסבורג - דאנדוק 1:2

עוד חופן מחמאות לסינדרלה מאירלנד, שהצליחה למתוח את זניט סנט פטרסבורג בקור הרוסי, אבל לא קלקלה לה את המאזן המושלם ואת העלייה המוקדמת לשלב 32 האחרונות. ז'וליאנו הנפלא, שחקן נבחרת ברזיל, היה חתום על הניצחון עם צמד שהעלה את מאזנו בשלב הבתים לחמישה שערים. הוא כבש בדקה ה-42, דריל הורגאן השווה אחרי טעות בהגנה בדקה ה-52, אך ז'וליאנו הכריע מקרוב אחרי ערבוביה בדקה ה-78.

ז'וליאנו שחקן זניט סנט פטרסבורג כובש מול דאנדוק. AP
הכוכב של בית ד'. ז'וליאנו כובש/AP

אוסטריה וינה - רומא 4:2

לארי קאיודה שוב מצא את הרשת מול הג'אלורוסי, אבל בניגוד ל-3:3 הדרמטי באולימפיקו, הפעם היה זה מפגש במעמד צד אחד. אקס מכבי נתניה אמנם כבש בדקה השנייה, אבל אדין דז'קו העלה את מאזן שעריו ל-12 העונה עם צמד (5 ו-65), דניאלה דה רוסי הבקיע אחרי 380 ימים באדיבות הגנת אוסטריה וינה (18) וגם ראג'ה נאינגולן הצטרף לחגיגה (78). אלכסנדר גרונוולד צימק (89). רומא בראש הבית, מתקרבת להעפלה.

אסטרה ג'ורג'ו - ויקטוריה פלזן 1:1
לאסטרה: אלכסנדרו סטאן (19). לפלזן: מיכאל קרמנצ'יק (25)

דניאלה דה רוסי שחקן רומא חוגג. AP
קטע בצורת ארוכה. דניאלה דה רוסי/AP

אתלטיק בילבאו - גנק 3:5

ערב היסטורי לאריץ אדוריץ, שהפך לכובש החמישייה הראשון בתולדות הליגה האירופית והראשון שמבקיע שלושה פנדלים במשחק אחד במפעל. החלוץ הבאסקי בין ה-35 נהנה מבישול של ראול גרסיה (8), הוסיף שני פנדלים (24 ו-44), כבש באחד-על-אחד (74) וחתם עם עוד כדור מדויק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן. לאון ביילי הכישרוני (28), ווילפרד אנדידי (51) וטינו סוון סושיץ' (80) צימקו עבור גנק.

ססואולו - ראפיד וינה 2:2
לססואולו: גרגואר דפרל (34), אנטונינו ראגוזה (45). לראפיד: מאטיי יליץ' (85), גיורגי קביליטאיה (90)

אריץ אדוריץ שחקן אתלטיק בילבאו (מימין) עם איקר מוניאין. AP
השחקן המבוגר ביותר שהבקיע חמישייה במפעל אירופי כלשהו. אריץ אדוריץ/AP

אייאקס - סלטה ויגו 2:3
לאייאקס: קספר דולברג (41), חאקים זייש (68), אמין יונס (71). לסלטה: ג'ון גידטי (79), יאגו אספס (86)

פנאתינייקוס - סטנדרד ליאז' 3:0
לסטנדרד: איברהימה סיסה (62), איסחק בלפודיל (76 ו-90)

גנט - שחטאר דונייצק 5:3

כמו האחות הרוסייה זניט, גם שחטאר דונייצק שייכת בכלל לליגת האלופות והשלימה את עלייתה לשלב הבא תוך ארבעה מחזורים בלבד. רמי גרשון, שעבר ערב לא נעים בחמישייה באוקראינה לפני שבועיים, שוב סבל מול ההתקפה המהירה של האורחים, שהפציצו עוד חמישייה. קאליפה קוליבאלי אמנם נגח את גנט ליתרון בדקה הראשונה, אבל הבלם הישראלי הכשיל את מרלוס ברחבה והברזילאי השווה בפנדל (36), כשחמש דקות לאחר מכן טייסון השאיר אבק לגרשון והשלים מהפך. טראס סטפננקו נגח את השלישי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הברזילאי טייסון הוסיף בדקה ה-68 ופקונדו פריירה חתם (87) כשז'רמי פרבה (83) ודניאל מיליצ'ביץ' (90) צימקו. קני סייף נכנס בדקה ה-70, אופיר דוידזאדה לא נכלל בסגל של הבלגים.

בראגה - קוניאספור 1:3
לבראגה: אמיליאנו ולאסקס (34), ווילסון אדוארדו (45), ריקרדו הורטה (90+7). לקוניאספור: דימיטאר רנגלוב (30)

ג'וניור קאיסרה שחקן שאלקה (משמאל) חוגג עם תילו קרר. AP
באוויר. ג'וניור קאיסרה, משמאל, חוגג את השער שלו/AP

שאלקה - קרסנודאר 0:2

הגרמנים אולי מתקשים בבונדסליגה, אבל בליגה האירופית הם ממשיכים לטייל והבטיחו את הכרטיס לשלב הבא והמקום הראשון בבית. קרסנודאר קיוותה לנקום על ההפסד הביתי, אבל המגן הברזילאי ג'וניור קאיסרה כבש מקרוב בדקה ה-25 ונביל בנטאלב הכפיל בחלוף שלוש דקות. שאלקה עם 12 מ-12.

ניס - רד בול זלצבורג 2:0

מונס דאבור (82 דקות) פתח בהרכב ובישל את הראשון בניצחון הבכורה של רד בול זלצבורג בשלב הבתים. אוסקר גרסיה מתמקד בליגה האוסטרית וביצע רוטציה, אך דווקא זה עבד מול המוליכה המפתיעה של הליגה הצרפתית, שעדיין לא הפסידה במסגרת המקומית. מריו באלוטלי לא הצליח לכבוש הפעם, כשמנגד דאבור הרים מצוין מצד שמאל להוואנג הי-צ'אן שנגח לרשת (72) והשלים צמד בחלוף דקה.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג (במרכז) ומעליו מלאנג סאר שחקן ניס. רויטרס
בישל את הראשון. מונס דאבור, במרכז/רויטרס

פיורנטינה - סלובן ליברץ 0:3

פאולו סוזה רחוק נקודה אחת מהשגת הכרטיס לשלב הבא, אחרי ששחקניו אספו שש נקודות מצמד המשחקים מול סלובן ליברץ. יוסיפ איליצ'יץ' סחט פנדל אותו כבש בעצמו בדקה ה-30 ובישל לניקולה קאליניץ' בדקה ה-43. האורוגוואי סבסטיאן כריסטופורו הבקיע בבעיטה מרחוק בדקה ה-73. פיורנטינה עם 10 נקודות.

פאוק סלוניקי - קרבאח 1:0
לקרבאח: מיצ'ל (69)

סאות'המפטון - אינטר 1:2

הנראזורי איבדו יתרון באנגליה ונותרו עם סיכוי די קטן להמשיך הלאה במפעל. סטפנו וקי, מחליפו הזמני של פרנק דה בור המפוטר, התחיל טוב עם שער של מאורו איקרדי אחרי בלגן ברחבה בדקה ה-33 וגם ראה את סמיר הנדנוביץ' עוצר פנדל של דושאן טאדיץ' בתוספת הזמן של המחצית השנייה. אלא שסאות'המפטון לחצה לאחר ההפסקה, השיגה את המגיע לה עם שער של הבלם וירג'יל ואן דייק (64) אחרי שאוריול רומאו נעצר במשקוף ובדקה ה-70 גם קיבלה מתנה מיוטו נגאטומו שהבקיע שער עצמי מביך עם הברך. הסיינטס עם שבע נקודות במקום השני, אינטר אחרונה עם שלוש בלבד.

וירג'יל ואן דייק שחקן סאות'המפטון (מימין) מקדים את אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר. רויטרס
הסיינטס נקמו. וירג'יל ואן דייק, מימין, מקדים את אנדראה ראנוקיה וכובש/רויטרס

ויאריאל - עוסמאנליספור 2:1
לוויאריאל: רודרי הרננדס (48). לעוסמאנליספור: פייר וובו (8), ראול רוססקו (75)

ציריך - סטיאווה בוקרשט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully