וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "תמיד תמכתי ותמיד אתמוך בראסל ווסטברוק"

כוכב גולדן סטייט מוכן למפגש המרתק עם חברו לשעבר ואוקלהומה סיטי (4:30, ערוץ 5): "ראס שחקן נהדר, אני מאוד אוהב לראות אותו משחק ולא מאחל דברים רעים לאנשים". רק אל תבנו על לחיצת יד

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
יהיה מעניין. ווסטברוק ודוראנט/AP

אחד הרגעים הגדולים של עונת 2016/17 ב-NBA יגיע הלילה (בין חמישי לשישי, 4:30, ערוץ 5), כשגולדן סטייט וקווין דוראנט יארחו את אוקלהומה סיטי וראסל ווסטברוק, במפגש מרתק בין שני החברים הטובים שנפרדו במהלך הקיץ, ומאז סיפקו לא מעט עקיצות הדדיות אחד כלפי השני.

ב-ESPN פרסמו כתבה שסקרה את תחילת דרכו של דוראנט בשורות סגנית האלופה. בין היתר, סופר על כך שבשבוע שעבר, אחרי שניצח את ניו אורלינס, עבר כוכב גולדן סטייט ליד מסך טלוויזיה שהקרין את תקציר המשחק בו ראסל ווסטברוק סיפק 51 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים מול פיניקס, ופשוט התמוגג. "לעזאזל", קרא פעם אחר פעם.

במסגרת הכתבה הרחיב דוראנט על יחסיו עם ווסטברוק: "ראס שחקן נהדר, אני מאוד אוהב לראות אותו משחק. אני מעריץ של הסגנון שלו. אני לא מאחל דברים רעים לאנשים, תמיד תמכתי בו ותמיד אתמוך בו. כמובן שאני כבר מחכה למשחק, אנחנו מתחרים אחד בשני".

ללחיצת ידיים אין מה לצפות, מתברר. "אני לא לוחץ ידיים", אמר דוראנט. "מעולם לא עשיתי זאת לפני משחקים. אני פשוט עולה לפרקט לשחק. אחרי המשחק זה סיפור אחר".

עוד בנושא:

ווסטברוק מוכן למפגש מול דוראנט: "אני תמיד משחק באותה צורה"
ברוכים הבאים לעתיד: הדברים שבלטו בשבוע הראשון של עונת ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully