וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק מוכן למפגש מול דוראנט: "אני תמיד משחק באותה צורה"

אחרי הניצחון הגדול על הקליפרס, הת'אנדר ימשיכו למפגש הראשון העונה מול האקס. ווסטברוק הבהיר: "לא משנה לי נגד מי אני משחק". דרק רוז מתכונן לחזרה לשיקגו: "ברור לי שאקבל קצת בוז"

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
משחק ענק בפתח. ווסטברוק/AP

אחד המשחקים המדוברים ביותר של עונת ה-NBA ייערך הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר אוקלהומה סיטי תגיע לאורקל ארינה של גולדן סטייט למפגש עם האקס, קווין דוראנט. נכון, לא מדובר בחזרה של KD למקום בו כיכב תשע שנים, חזרה שבוודאי תהיה סוערת במיוחד ובכל זאת, המפגש שלו עם החברים לשעבר ובעיקר עם ראסל ווסטברוק, צפוי להיות מסקרן במיוחד.

הווריירס הפסידו את משחק הבית היחיד שלהם העונה, תבוסה ב-29 הפרש לסן אנטוניו בערב הפתיחה של העונה. מאז הם ניצחו שלושה משחקים ברציפות, אך להתמודדות הזו הם מגיעים במאזן פחות טוב מזה של OKC, שעומדת על 0:4 אחרי ניצחון חוץ גדול הלילה בלוס אנג'לס, 83:85 על הקליפרס.

מי שכמובן הוביל את הת'אנדר בסטייפלס סנטר היה ראסל ווסטברוק, שממשיך לשחק לבד ולנצח. ווסטברוק קלע 35 נקודות, 26 יותר מכל אחד אחר בקבוצה שלו, כולל סל קריטי, 18.7 שניות לסיום. "אף פעם לא קיבלתי דברים במתנה כשגדלתי", אמר ווסטברוק בסיום, "הדרך היחידה שאני יודע להשיג דברים זה לקחת אותם בעצמי ואני תמיד צריך למצוא דרכים בשביל זה". לקראת המפגש עם הווריירס הוא הוסיף: "אני משחק כל משחק כאילו הוא האחרון שלי, אני תמיד משחק באותה צורה, תמיד. לא משנה לי נגד מי אני משחק".

המאמן בילי דונובן אמר לקראת המפגש המסקרן: "זה לא רק משחק מול קווין, אלא מול כל הווריירס. הוא רק חלק מזה. זה גם קליי תומפסון, סטף קרי, דריימונד גרין. וזה גם קווין. כל החבר'ה האלה, נצטרך להתכונן לכולם".

עוד בנושא:

לוס אנג'לס לייקרס הפתיעו באטלנטה, בוסטון ניצחה את שיקגו

דרק רוז ניו יורק ניקס. AP
חוזר לעיר הרוחות. רוז/AP

מי שעוד יפגוש את האקסית בקרוב הוא דרק רוז, שיחזור בשבת בלילה עם ניו יורק לשיקגו. הלילה, הניקס הובסו בבית מול יוסטון ומצבם לא נראה מזהיר לקראת המשחק בעיר הרוחות, שם הבולס ינסו להתאושש מההפסד הראשון שלהם העונה, אותו ספגו הלילה בבוסטון: "ברור לי שאקבל קצת בוז פה ושם", אמר רוז, "זה חלק מהמשחק, חלק מהספורט, זה לא ישפיע עליי".

הסלטיקס כאמור, יצאו מהלילה הזה מרוצים אחרי 100:107 על השוורים, שגברו עליהם בשבוע שעבר. מי שלא שיחק הוא אל הורפורד, שיחמיץ גם את ההתמודדות המסקרנת מול קליבלנד הלילה, בגלל זעזוע מוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully