וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "היו הרבה דברים טובים במשחק מול הפועל כפר סבא"

מאמן הפועל תל אביב אופטימי לקראת אשדוד (שבת, 17:45, ספורט1): "הם רוצים לנצח בפעם הראשונה, אנחנו בפעם השלישית". על המצב הכלכלי: "אני לא מעודכן בנוגע להסכמים הכספיים"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

בצל חשיפת וואלה! ספורט אודות מכתב האיום של קלאודיו בומבה להנהלת הפועל תל אביב וההסכם של אמיר כבירי עם התאגיד הסיני, גיא לוזון ינסה לחזור אל מסלול הניצחונות ביום שבת, אז הפועל תל אביב תתארח אצל מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל (17:45, ספורט 1).

האדומים נעצרו במחזור הקודם מול הפועל כפר סבא, אחרי רצף של שני ניצחונות שהקפיצו את הקבוצה למרכז הטבלה. לקראת המפגש סיפר גיא לוזון שלא להתייחס לסוגייה הבוערת במועדון: " אני לא מעודכן בכל מה שקשור להסכמים הכספיים במועדון, אין לי מה להגיד בנושא הזה".

עוד בנושא:

אמיר כבירי חתם על ההסכם עם התאגיד הסיני: "הקבוצה תזכה ליציבות כלכלית"
נציגו של בומבה שלח מכתב איום להפועל לתל אביב, דורש את מלוא שכרו

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון עם העוזר אופיר חיים. מור שאולי
אופטימי. לוזון/מור שאולי

"אני לא חושב שאשדוד מגיעה פצועה, היא עם תוצאות טובות בשבועות האחרונים ויש שם תהליך שיפור בחודש האחרון. נתייחס לאשדוד במלא הכבוד הראוי וכמו שהם רוצים לנצח בפעם הראשונה, אנחנו רוצים לנצח בפעם השלישית. כל משחק הוא משחק בפני עצמו", הסביר לוזון: "אני לא חושב שלמשחק מול הפועל כפר סבא היה שינוי על תוכנית האימונים בלי קשר לניצחון או הפסד. התוכנית היא אותה תוכנית, המשכנו לעבוד על דברים שצריך לעבוד עליהם כקבוצה", סיפר לוזון.

חרף האכזבה מהיכולת במחזור האחרון, המאמן נשמע אופטימי: "היו הרבה דברים טובים במשחק האחרון. הקצב, האגרסיביות, ההצטרפות לרחבה ומספר האיומים לשער היריבה. יש דברים טובים ויש מה לתקן, כמו השליטה שלנו בקצב המשחק".

על המפגש מול יוסי מזרחי, שמונה למנהל המקצועי של אשדוד, אמר מאמן האדומים: "יוסי הוא חבר טוב שלי, אבל בסופו של דבר מי שיקבעו את תוצאת המשחק הם השחקנים, עם כל הכבוד ליוסי ואליי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני הפועל תל אביב אוראל דגני, דודו ביטון, אביחי ידין, עומרי אלטמן. מור שאולי
ניצחון שלישי? שחקני הפועל תל אביב/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully