וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דרווין קיצ'ן חתם

הגארד האמריקאי (30, 1.93), שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף במקום מרקוס טיג ויערוך את הבכורה מול מכבי חיפה. שיחק בעבר בראשון לציון והפועל ירושלים

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
חוזר לקדנציה נוספת בישראל. דרווין קיצ'ן/מגד גוזני

כמה שעות אחרי התבוסה הלא נעימה מול אריס סלוניקי באירופה, עירוני נהריה ביצעה חיזוק משמעותי כשהודיעה היום (חמישי) על החתמתו של דרווין קיצ'ן. קיצ'ן, שעל הסיכום שלו במועדון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מגיע כמחליף של מרקוס טיג שנחתך מהמועדון וינסה להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות אחרי פתיחה לא טובה.

קיצ'ן (30, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת פלורידה סטייט משנת 2011 שהגיע למכבי ראשון לציון כרוקי ורשם בעונתו הראשונה בישראל 14.5 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. ההצלחה הובילה את פנאתנייקוס הגדולה להחתימו אך לאחר תקופה קצרה ולא מוצלחת הוא הושאל לצדביטה זאגרב. בקיץ 2013 חזר קיצ'ן לישראל וחתם בהפועל ירושלים כשהוא רושם בעונה תחת בראד גרינברג 9 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק. בעונה השנייה סבל מפציעה ורשם 7.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. בקיץ שעבר נחתך מירושלים בטענה שלא עבר את הבדיקות הרפואיות והחל בבוררות נגד הקבוצה כשבמקביל עבר לנאנסי הצרפתית ממנה עבר לטרזבונספור הטורקית.

נהריה פתחה את העונה בצורה לא טובה, למרות שהצליחה לצלוח את שלב המוקדמות של ליגת האלופות. בליגה הפסידה הקבוצה בשלושה מתוך ארבעת מחזורי הפתיחה, כששניים מההפסדים - למכבי תל אביב והפועל ירושלים, היו דרמטיים. באירופה הפסידה הקבוצה בשלושת מחזורי הפתיחה של שלב הבתים, כולל תבוסה קשה ב-30 הפרש מול אריס סלוניקי בעין שרה אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully